همشهری آنلاین: با برگزاری مرحله اول مسابقات تیراندازی انتخابی تیم ملی تفنگ، نفرات برتر آقابان و بانوان معرفی شدند.

Shooting

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از مسابقات با حضور 103 ورزشکار خانم و آقا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

ابتدا با برگزاری فینال تفنگ بادی بانوان بزرگسال، الهه احمدی از تهران در جایگاه اول، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی در جایگاه دوم و زهرا هاشمی از خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستادند.

در تفنگ بادی بانوان جوان سیده رویا صبح‌خیز از قم، مریم سلیمی از کرمانشاه و مریم شفیعی از تهران به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در تفنگ بادی دختران نوجوان، آرمینا صادقیان از ایلام در مقام اول، روژان جلالیان از تهران در مقام دوم و درسا فدایی از تهران در مقام سوم ایستادند.

در ادامه با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی مردان بزگسال، امیرحسین گل‌پسند از زنجان، پوریا نوروزیان از ایلام و مجتبی قاسم‌آبادی از مرکزی به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش تفنگ بادی مردان جوان، علیرضا داودآبادی از تهران در مکان اول، امیرحسین میرحیدری از البرز در مکان دوم و حبیب‌الله پودینه از سیستان و بلوچستان در مکان سوم ایستادند.

در تفنگ بادی پسران نوجوان، امیرسیاوش ذوالفقاریان از سمنان مقام اول، علی گرمابی از خراسان رضوی مقام دوم و محمدحسین شریف‌زاده از تهران مقام سوم را به نام خود ثبت کردند.

گفتنی است سرداوری این دوره از مسابقات را صدیقه برمکی برعهده داشت.

مرحله اول پيكارهای تیراندازی انتخابی تیم ملی تفنگ روز پنجشنبه 13 مهرماه در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

کد خبر 384385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha