همشهری آنلاین: امیرحسین یزدانی به نشان برنز وزن منهای ۵۰ کیلوگرم رقابت‌های جودوی بین‌المللی روسیه دست یافت.

Yazdani

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، تیم خراسان شمالی که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات بین‌المللی روسیه شرکت کرده است، در وزن منهای 50 کیلوگرم توسط امیرحسین یزدانی به یک نشان برنز دست یافت.

در جدول ۶۹ نفره وزن منهای 50 کیلوگرم، یزدانی که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دور دوم نماینده کشور میزبان را ایپون کرد و سپس حریفی از قزاقستان را از پیش رو برداشت و در ادامه در حالی که از حریف روس خود پیش بود، در لحظات پایانی نتیجه را واگذار کرد.

یزدانی در جدول شانس مجدد ابتدا حریفی از جمهوری چک را شکست داد، سپس دیگر جودوکار روسیه را از پیش رو برداشت و در مبارزه آخر برابر حریفی از گرجستان در کمتر از ۱ دقیقه با ضربه فنی پیروز شد و به نشان برنز دست یافت.

در این وزن حسین سعیدی برجی در مسابقه اول مقابل جودوکار کشور میزبان در مسابقه‌ای حساس که بیش از ۱۰ دقیقه به طول انجامید، در پایان با یک اخطار مسابقه را واگذار کرد. محمد جوادی‌فر نیز در این وزن مقابل دیگر جودوکار روس شکست خورد.

در وزن منهای 55 کیلوگرم سهراب رستم‌پور در حالی که دو جودکار کشور روسیه را شکست داد، مقابل حریفی از قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و در جدول شانس مجدد پس از پیروزی مقابل جودوکارانی از کشورهاي روسیه و قزاقستان، مغلوب نماینده کشور بلاروس شد و در جای هفتم ایستاد.

در این وزن صادق آزرنگ در دور اول مقابل حریفی از روسیه مسابقه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

اما در وزن منهای 60 کیلوگرم محسن نیستانی پس از پیروزی مقابل حریفی از روسیه با ضربه فنی، در دور دوم مقابل جودوکاری از فرانسه قرار گرفت و در حالی که با دو امتیاز وازاری از حریف خود پیش بود، در چند ثانیه مانده به انتهای مسابقه شیمه شد و مسابقه را واگذار کرد. این فرانسوی مدال طلای این وزن را کسب کرد. نیستانی در جدول شانس مجدد هم پس از پیروزی مقابل جودوکار روسی، به نماینده قزاقستان باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در این وزن ابراهیم محمدی پس از پیروزی مقابل نمايندگان روسیه و گرجستان، مقابل نماینده روسیه نتیجه را واگذار کرد و حذف شد. دو نماینده دیگر این وزن سهراب رخشان و محمدرضا قره‌چورلی در دور اول با شکست مقابل حریفان روسی از دور مسابقات کنار رفتند.

کد خبر 384451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha