یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شوراهای پروانه نمایش و ساخت سازمان سینمایی در جلسه هفته گذشته خود برای چهار فیلم سینمایی پروانه نمایش صادر و با درخواست تولید سه فیلمنامه موافقت کردند.

Divar

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومي سازمان سينمايي، «دختری با شال قرمز» به تهیه‌کنندگی جهان خادم‌المله و نويسندگي و کارگردانی قاسم فهیم‌خواه، «همه چی عادیه» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی محسن دامادی در گونه کمدی، «خیابان دیوار» به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی و نويسندگي و کارگردانی بهمن کامیار و «کاتی و کوتی و ستاره» به تهیه‌کنندگی بیتا منصوری و کارگردانی رضا مجلسی در گونه کودک و نوجوان پروانه نمايش گرفتند.

شورای صدور پروانه ساخت هم با توليد سه فیلمنامه «فرشته آبی» به تهیه‌کنندگی مقصود جباری و کارگردانی محسن اورنگ، «دوستت دارم ری‌را» به تهیه‌کنندگی کیوان علیمحمدی و کارگردانی مشترک علیمحمدی و امید بنکدار و «از این خبر خوشحال نیستی؟» به تهیه‌کنندگی سلیمان علی‌محمد، نويسندگي جابر قاسمعلي و کارگردانی سیدعلی هاشمی موافقت كرد.

در اين ميان، «خیابان دیوار» با وجود گرفتن پروانه نمايش به احتمال فراوان نخستين بار در جشنواره فيلم فجر سي و ششم رونمايي مي‌شود. اين فيلم پس از «مرداد» دومین تجربه کارگردانی کامیار داستان زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود. ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، احسان امانی، رویا جاویدنیا، معصومه رحمانی، ایرج سنجری، بابک بهشاد با حضور افتخاری رعنا آزادی‌ور و هنرمندی محسن کیایی در «خيابان ديوار» بازي كرده‌اند.

کد خبر 384510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha