همشهری آنلاین: مسابقات سه‌گانه و دوگانه قهرمانی غرب آسیا و کاپ بین‌المللی اردن با حضور نمایندگان کشورمان در کشور اردن برگزار شد.

H.Babaea

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه‌گانه، در اين رقابت سخت و نفس‌گير كه با حضور ورزشكاران مطرح 17 كشور آسيايي، اروپايي و آفريقايي در بخش سه‌گانه و 15 كشور در بخش دوگانه و به صورت اسپرينت يا مسافت كوتاه در بندر عقبه كشور اردن برگزار شد.

در بخش سه‌گانه آقايان، بهزاد نوبري‌پور و سيدحسن بابايي دو نماينده ارزنده كشورمان حضور داشتند كه در پايان بابايي با زمان 1 ساعت و 4 دقيقه و 23 ثانيه در رده سني اميد به مقام ارزشمند دوم دست يافت و جايزه 325 دلاري مسابقات را از آن خود كرد. بابايي در مجموع رده‌هاي سني نيز در جايگاه سيزدهم رقابت ايستاد. بهزاد نوبري‌پور هم با ثبت زمان 1 ساعت و 3 دقيقه و 2 ثانيه در جايگاه دهم مجموع رده‌هاي سني قرار گرفت.

در بخش دوگانه بانوان خانم‌ها زهره افخم، ساناز پرهيزي و زينب نوروزي نمايندگان كشورمان بودند كه در پايان نوروزي موفق به كسب مقام نخست رده سني جوانان شد و جايزه 645 دلاري قهرماني اين رقابت‌ها را كسب كرد. نوروزي در مجموع گروه‌هاي سني در رده سيزدهم قرار گرفت. افخم و پرهيزي نيز به ترتيب با ثبت زمان 1 ساعت و 21 دقيقه و 34 ثانيه و 1 ساعت و 21 دقيقه و 56 ثانيه و در مجموع در جايگاه يازدهم و دوازدهم ايستادند.

با توجه به تقسيم بندي اخير كنفدراسيون ورزش سه‌گانه آسيا و قرارگيري ايران در منطقه آسياي ميانه، رتبه‌بندي ورزشكاران كشورمان در بخش قهرماني غرب آسيا نبوده و در بخش كاپ رقابت‌هاي بين‌المللي اردن كه با حضور ورزشكاران قدرتمند اروپايي و صاحب رنكينگ جهاني برگزار شد، محاسبه شده است.

کد خبر 384588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha