همشهری آنلاین: جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقاومتی که امروز در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی در برابر زورگویی استکبار شاهد هستیم الگو گرفته از انقلاب اسلامی است.

علی فضلی

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار علی فضلی روز دوشنبه در یادواره شهیدان شاخص ورزش کشور 'داریوش ریزوندی' و 'محمود شهبازی' که در اسلام آباد غرب برگزار شد، اظهارکرد: امروز اگر مردم عراق، سوریه، یمن، فلسطین و بحرین در حال مبارزه با زیاده خواهی دشمنان هستند از انقلاب اسلامی و رزمندگان کشورمان الگو گرفته اند.

وی همچنین با اشاره به امنیت کشورمان، افزود: این امنیت مرهون خون پاک شهدایی است که جان فدا کردند تا استکبار نتواند گزندی به انقلاب و نظام اسلامی وارد کند.

سردار فضلی به رشادت مردم استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آباد غرب نیز در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضور جانانه آحاد مختلف مردم و رزمندگان این دیار در تاریخ دفاع مقدس فراموش نشدنی است.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: رژیم بعثی عراق 2 ماه قبل از آغاز رسمی جنگ علیه کشورمان، تجاوز خود به خاک میهن از طریق مرزهای قصرشیرین را آغاز کرد ولی مردم و رزمندگان سلحشور جانانه مقاومت کردند.

وی تصریح کرد: رژیم بعث عراق در طول هشت سال دفاع مقدس 636 بار به مرزهای استان کرمانشاه تجاوز کرد اما هر بار با مقاومت مردم و رزمندگان مواجه شد.

فضلی گفت: در این میان مردم شهید پرور اسلام آباد غرب نیز رشادت های زیادی از خود به نمایش گذاشتند که نمونه بارز آن در عملیات مرصاد مشاهده شد، عملیاتی که حقارت و خفت را برای دشمنان انقلاب به بار آورد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: در عملیات مرصاد، مردم اسلام آباد غرب با تقدیم 227 شهید، رشادت های خود را در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند.

وی تصریح کرد: بانوان غیرتمند اسلام آباد غرب نیز در دوران دفاع مقدس رشادت های زیادی از خود به نمایش گذاشتند و همپا با مردان از کیان و آب و خاک کشور دفاع کردند.

سردار فضلی، تقدیم 240 زن شهیده را نمونه بارز استقامت و رشادت زنان اسلام آبادی دانست و گفت: آن ها درس غیرت و شجاعت را به خوبی آموزش دادند.

کد خبر 384619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha