همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو بر سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری است و به پشتوانه این سه اصل باید در مسیر پویایی، تحرک و تولید قرار گیرد.

کیومرث حیدری

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع معاونین، مدیران و مسئولین نیروی زمینی ارتش این مطلب را عنوان و ولایت محوری را در نیروی زمینی ارتش به عنوان مهمترین اصل خواند و گفت: منظور از ولایت محوری و ولایت مداری این است که نگاه ما به موضوعات ما در اعمال، رفتار، اخلاق، کردار و حرکات، همانند نگاه دلسوزانه و پدرانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باشد.

وی تاکید کرد: فرماندهی معظم کل قوا فرمود' در فرماندهی باید جوهره رهبری وجود داشته باشد حضرت آقا فرمانده را محور دانسته و فرماندهان باید مطالبات رهبری را در تمامی کارها سرلوحه قرار دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه عدالت محوری اصل دوم و مهم دیگر نیروی زمینی ارتش است تاکید کرد: در بعضی مواقع برای اجرای عدالت باید تاوان بسیار بزرگی پرداخت کنیم البته باید سعی کنیم جامعه را در مسیر عدالت قرار دهیم در نیروی زمینی عدالت محوری در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون برنامه‌های بسیاری خوبی را انجام داده ایم.

امیر سرتیپ حیدری اصل سوم را شایسته سالاری خواند و گفت: در نیروی زمینی ارتش تمامی مشاغل بر اساس شایسته سالاری انتخاب می شوند و ما در این زمینه قدم های بسیار ارزشمندی را برداشته ایم. این سه اصل باید در نیروی زمینی ارتش نهادینه شود و باید بر اساس این اصول نیروی زمینی ارتش در مسیر پویایی، تحرک و تولید قرار گیرد.

کد خبر 384626

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha