سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: یگان‌های ارتش سوریه تمامی تپه‌ها، ایست‌های بازرسی و مراکز در منطقه مجاور با مرزهای مشترک با اردن در حومه جنوب شرقی دمشق را تحت کنترل خود درآوردند.

تسلط کامل ارتش سوریه بر مرزهای مشترک با اردن

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیروهای هم‌پیمان آخرین تجمع‌های تروریست‌های داعش در تپه‌ها، ایست‌های بازرسی نزدیک به مرزهای سوریه و اردن در حومه جنوب شرقی دمشق را از بین بردند.

سانا گزارش داد که ارتش سوریه با کنترل بر این تپه‌ها و ایست‌ها، مساحتی بالغ بر بیش از ۸۰۰۰ کیلومتر مربع را در حومه جنوب شرقی دمشق تحت کنترل خود درآورده و این منطقه کاملا از لوث وجود تروریست‌ها خالی شده است.

از سوی دیگر بخش اطلاع رسانی جنگ وابسته به ارتش سوریه اعلام کرد که ارتش این کشور و نیروهای هم‌پیمان منطقه حطلة شرقی در استان دیرالزور را تحت کنترل خود درآوردند.

نیروهای ارتش سوریه منطقه حطلة شرقی واقع در شرق رود فرات در استان دیرالزور را آزاد کرده و خطوط دفاعی داعش را در شهر المیادین در هم شکستند. در این میان ده‌ها تن از تروریست‌های داعش نیز به هلاکت رسیدند.

در همین حال یک منبع در مصاحبه با شبکه المیادین گفت که نیروهای ارتش سوریه و هم‌پیمانانش امنیت مسیر میان السخنه و شهر دیرالزور را به صورت کامل تامین کردند.

ارتش سوریه دوم اکتبر جاری عملیات نظامی را در حومه شرقی دیرالزور با هدف کنترل بر دو شهر المیادین و البوکمال، بزرگترین مقرهای داعش در شرق سوریه آغاز کرد.

کد خبر 384738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha