چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ۲۶ درصد دانشجویان کشور هیچ فعالیت ورزشی در طول سال ۹۵ نداشته‌اند و باید در ترویج فعالیت‌های ورزشی میان این قشر جوان کشور تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

ورزش دانشجویی

به گزارش ايرنا، مجتبي صديقي در همایش روز جهانی ورزش دانشگاهی در تهران، گفت: بر اساس ارزیابی‌ها، در سال 94 شمار دانشجویانی که در طول هفته هیچ فعالیت ورزشی نداشته‌اند، 27 درصد بوده و این آمار در سال 95 با یک درصد کاهش روبرو بوده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تلاش این وزارتخانه موفقیت در حوزه ورزش است و بر همین اساس تسهیلات رفاهی برای ورزشکاران دانشجو در نظر گرفته می‌شود.

صدیقی افزود: رقابت‌های دانشجویان جهان اخیرا در کشور چین تایپه برگزار شد و کاروان اعزامی ایران توانست جایگاه دهم را کسب کند که البته در این دوره رقبا سخت‌تر و قوی‌تر نسبت به گذشته بود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سرانه فضای ورزشی دانشجویان تا پایان سال به 1.5 متر مربع می‌رسد. این فضا اکنون یک متر و ١٨سانتی متر است و حوزه تربیت بدنی وزارت علوم نیز برنامه‌های خوبی برای توسعه ورزش دانشجویان در دستور کار دارد.

کد خبر 384855

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha