همشهری آنلاین: سیلوستر استالونه باز هم یک خبر مهم دیگر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر و اعلام کرد در آینده نزدیک روی صندلی کارگردانی دنباله فیلم موفق «کرید» می‌نشیند.

Stallome

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از امپاير، در شرايطي كه بازيگر 71 ساله نيويوركي به اندازه كافي تجربه كارگرداني در كارنامه دارد اما خيلي‌ها نگران نتيجه كار او در «كريد 2» هستند. هر چه باشد، بخشي زياد از موفقيت نسخه اصلي مديون هنرنمايي رايان كوگلر در مقام كارگردان بود كه در نوشتن داستان و فيلمنامه هم مشاركت داشت. حالا استالونه قصد دارد همه كارها را با هم انجام بدهد؛ از تهيه‌كنندگي و كارگرداني تا نوشتن فيلمنامه و بازي در نقش راكي.

مايكل بي. جردن به دنباله «كريد» بازمي‌گردد تا نقش آدونيس جانسن، پسر آپولو كريد را كنار استالونه ايفا كند. گرچه هنوز اطلاعات بيشتر درباره پروژه اعلام رسمي نشده اما برخي منابع خبري مي‌گويند در فيلم تازه قرار است مبارزه آدونيس به مبارزه پسر ايوان دراگو (با بازي دالف لاندگرن) برود؛ شخصيتي كه كريد اصلي را در رينگ مشتزني از پا درآورد. جزئيات بيشتر همچنان در هاله ابهام است و تا زمان كليد خوردن در سال آينده ميلادي به تدريج فاش مي‌شود.

«كريد» كه ادامه‌اي بر مجموعه فيلم‌هاي «راكي» بود، سال 2015 اكران شد و 40 سال پس از نخستين «راكي»، دومين نامزدي اسكار را براي استالونه به ارمغان آورد. بسياري از منتقدان و كارشناسان «كريد» را يكي از بهترين فيلم‌ها در مجموعه هفت قسمتي «راكي» دانستند و برخي جنبه‌هاي آن را ستودند؛ از جمله كارگرداني، تركيب بازيگران و داستان و فيلمنامه.

کد خبر 384863

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha