همشهری آنلاین: محمود صادقی نمانیده تهران در مجلس شورای اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از نیروهای اصلی در مبارزه با گروه تروریستی داعش در منطقه دانست و گفت: نمی‌شود هم داعش را تروریست خواند و هم سازمانی که با آن در حال مبارزه است.

صادقی

صادقی در گفت وگو با ایرنا در واکنش به احتمال قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی از سوی آمریکا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش رسمی جمهوری اسلامی ایران است و دولت آمریکا نمی‌تواند ارتش رسمی یک کشور را به عنوان یک سازمان تروریستی تلقی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سپاه پاسداران یکی از نیروهای اصلی در مبارزه با گروه تروریستی داعش -مظهر افراطی گری و تروریست در کل دنیا- بوده است، و یکی از بیشترین نقش ها را در این مسیر ایفا می کند.
این نماینده مجلس احتمال قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی را هم از دیگر تندروی های «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا دانست و تصریح کرد: این تعارض دارد که هم داعش را گروه تروریستی اعلام کنند و هم سازمانی که با تروریست‌ها مبارزه کرده و در مقابل تحرکات وحشیانه و افراط گرایانه آنها در منطقه ایستاده است.

کد خبر 384897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha