همشهری آنلاین: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مسئولان وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت خواست تا نسبت به نمایشگاه چاپ از بعد محتوا و کیفیت اهمیت دهند.

نمایشگاه چاپ

احمد مازنی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری برای برپایی این رویداد بزرگ فرهنگی و اقتصادی تبریک می‌گویم، افزود: از مسئولان وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت می خواهم نسبت به برگزاری این نمایشگاه از بعد محتوا و کیفیت اهمیت دهند، همچنین پشتیبانی مالی و معنوی را در عرصه های مختلف از نمایشگاه داشته باشند.

به گزارش همشهري‌آنلاين، بسته بندی و فرآوری، وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی به همت بخش خصوصی یک ویژگی ارزشمند است، یادآور شد: اگر دولت و وزارتخانه های مرتبط به صورت مستمر از فعالان بخش خصوصی که اقدامات نوآورانه انجام می‌دهند، حمایت کنند این موضوع موجب می‌شود که بخش خصوصی در کار خود احساس امنیت داشته باشد.

مازنی با اشاره به اهمیت صنعت چاپ در اقتصاد کشور گفت: برگزاری نمایشگاه با مشارکت شرکت های آلمانی اقدامی مثبت و فرهنگی است که نتایج آن در عرصه های مختلف اقتصادی کشور نمایان می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، با بیان این مطلب افزود: صنعت چاپ بخش مهمی از فرهنگ کشور ما به شمار می آید که در کنار آن بسته بندی به عنوان یکی از ضرورت های اقتصادی کشور، می تواند در عرضه تولیدات داخلی با شکل و شمایل جذاب موثر باشد.

مازنی ادامه داد: صنعت چاپ برای اقتصاد کشور اهمیت ویژه ای دارد به طوری که بخشی از آن به حوزه کتاب و فرهنگ باز می گردد و بخش دیگر آن در زمینه تولیدات بسته بندی است، این موضوع اهمیت دارد که مصرف کننده، کالایی خریداری کند که علاوه بر محتوای خوب از کیفیت مناسب، همچنین بسته بندی مناسب برخوردار باشد.

نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری با همکاری نمایشگاه دوسلدورف آلمان و مشارکت و حضور نمایشگاه interpack بزرگترین نمایشگاه چاپ و بسته بندی جهان و drupa بزرگترین نمایشگاه صنعت چاپ جهان در فضایی به وسعت 15 هزارمتر مربع و با حضور 150شرکت داخلی و خارجی تا یکشنبه 23 مهر ماه از ساعت 10 تا 18 در شهر آفتاب برپا است.

کد خبر 385080

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha