همشهری آنلاین: دانش‌آموزان معلول و توانمند ساکن در آسایشگاه‌خیریه‌کهریزک، با بدرقه رسمی مدیران و مسئولین مجموعه راهی کلاس‌های درس شدند.

محمدرضا صوفی‌نژاد

به گزارش روابط‌عمومی موسسه خیریه‌کهریزک؛ روز سه‌شنبه هجدهم مهر‌ماه مرکز آموزشی ما می‌خواهیم، ما می‌توانیم با حضور 56‌نفر از دانش آموزان پرتلاش خود، سال تحصیلی 97-96 را رسماً آغاز کرد.

در روز افتتاحیه رسمی مدرسه معلولین کهریزک، علاوه بر دانش‌آموزان، محمدرضا صوفی‌نژاد مدیر‌آسایشگاه، معاونین، مدیران، مسئولان مجموعه و جمع زیادی از همیاران فرهیخته فرهنگی حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم، بانو بقایی سرپرست گروههمیاران با تشریح عملکرد مرکزآموزشی ما می‌خواهیم، ما می‌توانیم اظهار‌داشت: روزی که مصمم شدیم تا برنامه تحصیل دانش‌آموزان را اجرایی نمائیم، با 6 نفر از این عزیزان آغازگر این کار ارزنده شدیم، حال آنکه امروز 56 دانش آموز پر توان در سال تحصیلی جدید در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل خواهند شد.

بانو بقایی تصریح کرد: عزیزان زیادی با پشتکار و حمایت‌های فراوان همیاران فرهنگی توانستند از مدرسه کهریزک فارغ التحصیل شوند که این باعث افتخار همه آنها و مجموعه آموزشی فعال ماست.

محمدرضا صوفی‌نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در بخش دیگری از مراسم، افتتاحیه مدرسه معلولین را آغازی جدید برای یک‌سال پر‌تلاش دیگر ذکر کرد و از همه دانش‌آموزان این خانه بزرگ خواست که همچون همیشه در رقابتی آگاهانه، به بهترین ها بیاندیشند و هرگز به حداقل ها قانع نباشند.

صوفی نژاد خطاب به همیاران ارجمند فرهنگی نیز یاد آور شد: همه شما گرامیان به آن درجه از معرفت و خداباوری رسیده‌اید که داوطلبانه در محل زندگی معلولین این خانه حاضر شوید و کلاس‌های درس را در خانه خود آنان بر پا دارید، شاید باور این مسئله برای بسیاری سخت باشد اما حقیقت آن است که نیرویی خاص گام‌های استوار شما عزتمندان جامعه را به این مسیر می‌کشاند و این افتخار را نصیب همه ما می‌نماید تا شاهد شکوفایی تحصیلی فرزندان این خانه باشیم.

شایان ذکر است مرکز آموزشی ما می‌خواهیم، ما می‌توانیم با برخورداری از امکانات مختلف تحصیلی که جملگی توسط خیرین فهیم این مجموعه تهیه و تدارک دیده شده، زیر نظر مربیان و معلمان افتخاری، در مقاطع مختلف تحصیلی دانش آموزان معلول خود را همچون همه مدارس سطح کشور آموزش می‌دهد. همچنین در پایان هر ترم تحصیلی، امتحانات این عزیزان زیر نظر آموزش و پرورش منطقه کهریزک برگزار می‌گردد.

کد خبر 385199

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha