دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیش از یکصد نفر از سالمندان و معلولین روشندل ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک ، روز عصای سفید را گرامی داشتند.

گرامیداشت روز عصای سفید

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با حضور روشندلان کهریزک و همیاران فرهنگی، روز عصای سفید در محل کتابخانه مجموعه گرامی داشته شد.

دکتر حمیده پورفهیم معاون توانبخشی آسایشگاه در گردهمایی سالانه با تبریک این روز خطاب به همه روشندلان عزیز کهریزکی و همیاران فرهنگی که در رشد استعدادهای این گرامیان تلاشی خستگی ناپذیر دارند، روزگارانی توأم با آرامش و آسایش در این خانه بزرگ را آرزومند شد.

وی از معلولین روشندل که هر یک می‌توانند با توجه به علائق شخصی خود ، هنر آموزی را در برنامه زندگی خود قرار دهند، خواست تا از فضا و امکانات موجود حداکثر بهره را برای بالندگی بیشتر کسب نمایند.

پورفهیم مسئولین این مجموعه خیریه را مدیون خدماتخیرین و نیک اندیشانی دانست که تأمین هزینه‌های سنگین اهالی کهریزک را عهده دار هستند و این، وظیفه همگان را در اداره هر چه بهتر محل زندگی مددجویان دو چندان می کند.

در پایان این مراسم آقایان حسن عطاری، رضا بختیاری و علی سماواتی، 3 تن از معلولین روشندل آسایشگاه که در زمینه‌های گوناگون هنری و امور جاری فعال هستند ، به عنوان روشندلان موفق معرفی و جوایز خود را از دست مسئولین خود دریافت نمودند.

کد خبر 385329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha