همشهری آنلاین: دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در یادداشتی درگذشت هنرمند زنده‌یاد فرامرز شکرخواه، برادر دکتر یونس شکرخواه را تسلیت گفت.

َAkhoundi

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر عباس آخوندی در این یادداشت که با عنوان «برای یونس عزیز» در صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر شده است، نوشت:

«از دیشب که از درگذشت هنرمند سرافراز فرامرز شکرخواه آگاه شدم می‌خواهم چیزی برای یونس بنویسم ولی دستم به قلم نمی‌رود. می‌دونم اون دل مهربونش در چه آشوب و هواییه. بازم می‌دونم که نمی‌تونم حالش را درک کنم چون تجربه سخت و طاقت‌فرساییه. فقط می‌تونم بگم که از دیروز که مطلع شدم گاه و بی‌گاه چهره‌ یونس در برابرم رخ می‌زند و فقط می‌تونم براش آرزوی بردباری کنم.

فرامرز عمری را با نوا و نغمه تار و سه‌تار عاشقی کرد و پس از یک و نیم سال مبارزه با دیو سرطان به سوی محبوب رفت. این راهیست که همه باید بریم. پس چه بهتر که با عشق بریم و از خود یادگارهای عاشقانه بگذاریم.

عباس آخوندی - ۲۶ مهر ۱۳۹۶»

فرامرز شکرخواه سازنده و نوازنده تار و سه تار کشورمان پس از یک دوره بیماری عصر روز سه‌شنبه ۲۵ مهر ۹۶ در سن ۵۶ سالگی در مشهد درگذشت.  فرامرز شکرخواه، برادر دکتر یونس شکرخواه عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و سردبیر همشهری آنلاین است.

کد خبر 385606

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha