همشهری آنلاین: فینال دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران کشور رده سنی جوانان در قسمت یک نفره و دونفره روز جمعه (۲۸ مهر) در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان مشهد مقدس برگزار شد.

Badminton

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در دیدار فینال قسمت یک نفره این مسابقات محمد چهارمالی از فارس به مصاف نیما رستم‌پور از تهران رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به سود محمد چهارمالی خاتمه یافت و وی به مقام نخست دومین مرحله این رنکینگ دست یافت.

نیما رستم‌پور از تهران دوم شد و مهدی انصاری از زنجان به همراه علی باستانی از اصفهان به مقام سوم مشترک قمست یک نفره رسیدند.

در دیدار نهایی قسمت دونفره، تیم صالح سنگتراش و محمدمهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان به مصاف تیم دو نفره زانا قادری و پارسا شهبازی از کردستان رفت که این دیدار نیز در پایان به سود تیم دو نفره سیستان وبلوچستان به پایان رسید و تيم كردستان به مقام دومدست یافت.

تیم‌های دونفره پوریا یاهویی و مهدی رضایی از خراسان رضوی به همراه مصطفی قربانی و عباسعلی بهجتی از یزد به مقام سوم مشترک رقابت‌های دونفره رسیدند.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران رده سنی جوانان در روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ مهر ماه جاری با شرکت ۶۴ بازیکن در قسمت یک نفره و ۴۰ بازیکن در قسمت دو نفره از ۲۲ استان کشور در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان مشهد مقدس برگزار شد.

 

کد خبر 385704

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha