پزشک ایرانی مقیم اسکاتلند پس از سفر به ایران با پدرش درگیر شد که این دعوا با مرگ اسرارآمیز پدر پایان یافت.

پس از اين حادثه آقاي دكتر با شكايت خواهرش بازداشت شده و تحقيقات درباره اين حادثه آغاز شده است.19خرداد‌ماه امسال مردي 70ساله به يكي از بيمارستان‌هاي شمال تهران منتقل شد. او از ناحيه سر آسيب ديده بود و پزشكان به مداواي او پرداختند اما اين مرد به كما رفت.

به‌دنبال اين حادثه دختر اين مرد به كلانتري قلهك رفت و از برادرش به نام رامين به اتهام ضرب و جرح پدر شكايت كرد. وي در توضيح ماجرا گفت: برادرم پزشك مقيم اسكاتلند است. او چند وقت پيش به ايران بازگشت و يكي از خانه‌هاي پدرم در شمال تهران را به قيمت 700ميليون تومان فروخت تا خرج زندگي‌اش را براي مدتي كه در تهران است، تأمين كند. او حتي به‌صورت موقت با زني ازدواج كرد تا اينكه روز حادثه با پدرم درگير شدند.

من روز درگيري آنها نبودم اما پدرم كه در بيمارستان بود پيش از اينكه به كما برود برايم تعريف كرد كه دعواي آنها به‌خاطر اين بود كه همسر صيغه‌اي رامين راضي به زندگي در كنار پدرم نبود. برادرم با پدرم زندگي مي‌كرد و آن زن بارها از او خواسته بود تا خانه بخرند و به جاي ديگري بروند. حتي رامين براي پدرم شرط گذاشته بود درصورتي نزد او مي‌ماند كه تعداد زيادي سكه به او بدهد و سرمايه‌اش را به‌حساب وي منتقل كند. اما پدرم زير بار نرفته و بر سر اين موضوع با هم درگير شده بودند. پدرم مي‌گفت در درگيري، رامين با يك بطري شيشه‌اي ضربه‌اي به سرش كوبيده است و وقتي حالش خراب شده نيز او را به بيمارستان منتقل كرده است.

پس از اين شكايت، پرونده‌اي در اين خصوص در دادسراي ونك تشكيل شد. درحالي‌كه بررسي‌ها ادامه داشت مرد70ساله حدود 10روز قبل جانش را از دست داد. همين كافي بود تا پرونده به دادسراي جنايي تهران فرستاده شود. درحالي‌كه پزشكي قانوني علت مرگ قرباني را خونريزي مغزي اعلام كرده بود، قاضي جنايي دستور بازداشت پسر 46ساله وي را صادر كرد. پزشك مقيم اسكاتلند در تحقيقات به درگيري اقرار كرد اما به جنايت نه.

او گفت: چندروز پيش از حادثه براي تفريح با پدرم به جاده چالوس رفته بوديم كه در آنجا او پايش ليز و زمين خورد. در آنجا او را به بيمارستان برديم اما مشكلي نبود و از بيمارستان مرخص شد. پس از آن به تهران آمديم كه بر سر مسائل خانوادگي با هم درگير شديم اما من به هيچ عنوان ضربه‌اي به سر پدرم نزدم.به گزارش همشهري، تحقيقات كارآگاهان جنايي براي كشف حقيقت ادامه دارد.

کد خبر 385806

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha