همشهری آنلاین: جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ملت بزرگ و سرافراز ایران دارد.

قرارگاه

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، این مطلب را امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد روز یکشنبه در مراسم صبحگاه، ستاد این قرارگاه پدافند هوایی عنوان کرد.

وی در این مراسم اظهار داشت: امسال در دهمین سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی اتفاق های ارزنده ای رخ داد که نتایج مجاهدت های کارکنان قرارگاه در جای جای کشور بود و مقام معظم رهبری در شرف یابی امسال اقدامهای قرارگاه پدافند هوایی را مورد تقدیر قرار دادند و همکاری پدافند با دانشگاه، وزارت دفاع و تعامل مناسب با سپاه پاسداران را مثبت ارزیابی فرمودند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: در سالهای اخیر پدافند هوایی در همه زمینه های راداری، موشکی، توپخانه ای اطلاعات و شناسایی و همچنین در ابعاد معنوی و توسعه اماکن مذهبی رشد چشمگیری داشته است و یکی از نقاط عطف این رشد، تعامل و همکاری مناسب با سپاه پاسداران بوده است که این همکاری در دوران دفاع مقدس هم وجود داشته و ارتش و سپاه دوشادوش یکدیگر در مقابل دشمن ایستاده اند.

امیر سرتیپ صباحی فرد در ادامه تصریح کرد: امروز برادران سپاه در مسئولیت های حساس در قرارگاه پدافند هوایی حضور موثر دارند و کمک شایانی به پیشبرد ماموریت های پدافند هوایی می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: اتفاق نظر بین دولت و سپاه باعث شد تا پاسخ محکمی به دشمنان داده شود و مشخص شد سپاه پاسداران جایگاه ویژه ای در بین نیروهای مسلح و ملت ایران دارد.

کد خبر 385889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha