همشهری آنلاین: محمدرضا هنرمند که آخرین بار حدود ۱۵ سال پیش در عرصه سینما حضور داشت، تصمیم دارد بار دیگر روی صندلی کارگردانی بنشیند و «سمفونی نهم» را با حضور بازیگران سرشناس مقابل دوربین ببرد.

به گزارش همشهري آنلاين، خالق كمدي‌هاي درجه‌يك «مرد عوضي» و «موميايي3» در سينما و ملودرام‌هاي خانوادگي «زير تيغ» و «آشپزباشي» در تلويزيون، در سال‌هاي اخير چندان فعال نبود و هر بار كه خبري از حضور دوباره‌اش پشت دوربين به گوش مي‌رسيد، خيلي زود تكذيب مي‌شد اما به نظر مي‌رسد اين بار مساله جدي‌تر از هميشه است و هنرمند 64 ساله مي‌خواهد 16 سال پس از «عزيزم من كوك نيستم» با فيلمي تازه به سينما بازگردد.

«سمفوني نهم» كه به تازگي پروانه توليد گرفته، حال و هوايي شبيه ديگر كمدي‌هاي كارنامه فيلمساز تهراني دارد و فيلمنامه را خود او با همراهي حامد افضلي نوشته است. تا امروز بازي حميد فرخ‌نژاد، محمدرضا فروتن و ساره بيات در فيلم قطعي شده است، ضمن اينكه زينب تقوايي در مقام تهيه‌كننده در پروژه حضور خواهد داشت؛ بانويي جوان كه بيشتر با توليد سريال‌هاي مناسبتي «دودكش»، «مدينه»، «پشت بام تهران» و «زير پاي مادر» شناخته مي‌شود.

همه اينها در حالي است كه پيش‌تر خبري از توليد سريال «الف ويژه» به كارگرداني هنرمند و تهيه‌كنندگي تقوايي منتشر شده بود. در هر حال، آقاي فيلمساز كه فيلم‌هاي «زنگ‌ها»، «دزد عروسك‌ها» و «ديدار» را هم در كارنامه دارد، با «مرد عوضي» و «موميايي3» خود را يك كمدي‌ساز ممتاز معرفي كرد و همين روند را با سه‌گانه «كاكتوس» در تلويزيون ادامه داد. او در فيلم سينمايي «روز فرشته» به كارگرداني بهروز افخمي هم در مقام يكي از نويسندگان فيلمنامه و بازيگر حضور داشت و انتظار مي‌رود «سمفوني نهم» را براي نمايش در جشنواره سي و ششم فيلم فجر آماده كند.

کد خبر 385891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha