همشهری آنلاین: دونده المپیکی دو و میدانی ایران با نایب قهرمانی در مسابقه دوی نیمه ماراتن گرجستان، رکورد ملی ایران را هم شکست.

Moradi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، محمد جعفر مرادی، دونده المپیکی کشورمان که در مسابقه دوی 21 کیلومتر تفلیس گرجستان شرکت کرده بود، توانست با ثبت زمان 1:06:56 ساعت پس از ورزشکار گرجستانی به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

همچنین او توانست در این رقابت‌ها رکورد دوي نیمه مارتن کشورمان را که پیش از این در اختیار خودش بود، به میزان 37 صدم ثانیه ارتقا بخشد.

ایمان کوشکی، احمد منصوری و فرهاد باباپور، سه دونده ایرانی دیگر در این مسابقات به ترتیب در مکان‌های پنجم، هشتم و چهاردهم قرار گرفتند.

تفلیس گرجستان میزبان بیش از 10 هزار دونده در این مسابقه بود که فدراسیون دو و میدانی این کشور به طور رسمی از دونده المپیکی ایران برای شرکت در این رقابت دعوت کرده بود.

این در حالی است که پیش از این مسئولين برگزاری مسابقات با توجه به عملیات بهسازی در اطراف ورزشگاه و این که امکان داشت این موضوع باعث رنجش مردم تفلیس شود، تصمیم گرفته بودند این مسابقه را لغو کنند اما با اعتراض فراوان دوندگان، مسئولين بار دیگر مجبور شدند این مسابقه را برگزار کنند.

کد خبر 385957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha