همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت میان ارتش و سپاه به عنوان یک لشکر الهی به گونه‌ای است که دشمن هوس اختلاف افکنی نمی‌کند.

کیومرث حیدری

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه در همایش بزرگ همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(وحدت) که به میزبانی نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو آغاز شد، این مطلب را عنوان کرد.

وی توضیح داد: وحدت ارتش و سپاه یک اعتقاد قلبی در بین نیروهای مسلح کشور است و این لشکر الهی (ارتش و سپاه) تحت رکاب یک رهبر الهی قرار دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص برگزاری همایش بزرگ همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: همایش وحدت ارتش و سپاه به فرمان امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و در پاسخ به سخنان دور از ادب، انسانیت و گزافه گویی‌های اخیر رئیس جمهوری آمریکا برگزار شده و ما خواستیم موضع خود را علیه استکبار جهانی اعلام کنیم.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه افزود: ما این همایش بزرگ را برگزار کردیم تا وحدت خود را نشان بدهیم و بگوییم در کنار برادران سپاهی خود هستیم و اگر دشمن بخواهد به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توهین کند، اول باید ارتش جمهوری اسلامی ایران را در مقابل خود ببیند.

وی تصریح کرد: امروز برای حفظ اقتدار کشور، اطاعت از ولی فقیه رکن رکین است و دشمن نیز همین موضوع را هدف گرفته چرا که دشمن ما بسیار باهوش است و تفرقه انداختن بین امت و امام مسلمین را می خواهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: اگر سپاه نبود؛ واقعا کشور هم نبود، پس اگر من و ما امروز هستیم به واسطه وجود سپاه در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی است.

امیر سرتیپ حیدری در پایان تاکید کرد: امروز به فضل الهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنند و سپاه و ارتش با وحدت و همدلی مضاعف خود پوزه دشمنان را به خاک می مالند چرا که روح ارتش و سپاه برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در یکدیگر گره خورده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، همایش بزرگ همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی) صبح امروز(دوشنبه) به میزبانی نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو آغاز شد.

در این همایش یکروزه که با محوریت همبستگی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه برگزار شده، تعدادی از فرماندهان دو نیرو به ایراد سخنرانی پرداخته و در خصوص راهکارهای ارتقای هم افزایی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 386039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha