همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: وحدت ارتش و سپاه به عنوان یک لشکر الهی امید را در دل دوستداران نظام اسلامی و نا امیدی را در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

محمد پاکپور

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور روز دوشنبه در همایش بزرگ همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(وحدت) که به میزبانی نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو آغاز شد، این مطلب را عنوان کرد.

وی گفت: ما در درون نیروهای مسلح از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون وحدت و همدلی کامل داشته ایم و خواهیم داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح عامل مهم بازدارندگی در مقابل دشمنان محسوب می‌شود، توضیح داد: ما باید این وحدت و یکدلی را ابراز و رسانه‌ای کنیم تا دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که نیروهای مسلح همچون گذشته در کنار هم با صلابت ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

سردار پاکپور با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، گفت: الحمدلله دشمن هیچ گاه نتوانسته توطئه‌های خود را در نیروهای مسلح رسوخ دهد و ما همواره با وحدت و همکاری در صف مقدم مقابله با بحران‌ها حضور داشته‌ایم و خواهیم داشت.

وی توضیح ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخی افراد و منافقین شعار انحلال ارتش را سر دادند که امام خمینی(ره) در مقابل آن ایستادگی کردند.

سردار پاکپور در ادامه اضافه کرد: در زمان حاضر باید نیروهای مسلح آمادگی خود را بالا برده و آن را به رخ دشمن بکشند تا دشمن در برآورد های خود اشتباه کند. اگر اقدامات و مانورهای ما نبود شاید دشمن دچار اشتباه محاسباتی در مورد ما نمی‌شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توطئه های آمریکا در منطقه افزود: ما در سوریه و عراق برنامه های آمریکایی‌ها را بر هم زدیم. آنها گروه‌های تروریستی را به وجود آوردند که گریبانگیر خودشان شد. اگر ایران نبود آیا وضعیت منطقه این گونه بود، ما در زمین گروهک تروریستی - تکفیری داعش را زمین‌گیر کردیم نه آمریکاییها. آنها وقتی وجود ما را حس کنند سپاه را در لیست گروههای تروریستی و تحریمها قرار دادند.

وی در پایان یادآور شد: آمریکاییها نمی‌خواهند آرامش در منطقه وجود داشته باشد به همین منظور این روزها که داعش در حال زوال است مسئله جدایی کردستان عراق را به وجود آوردند تا عراق را دوباره درگیر کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، همایش بزرگ همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی) صبح امروز(دوشنبه) به میزبانی نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو آغاز شد.

در این همایش یکروزه که با محوریت همبستگی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه برگزار شده، تعدادی از فرماندهان دو نیرو به ایراد سخنرانی پرداخته و در خصوص راهکارهای ارتقای هم افزایی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 386040

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha