دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رنی زلوگر از اوایل سال آینده میلادی در فیلم زندگینامه‌ای «جودی» نقش یکی از ستاره‌های سینما و موسیقی قرن بیستم آمریکا را ایفا می‌کند.

Garland

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين‌ديلي، بازيگر 48 ساله آمريكايي كه مدتي را به دليل دستكاري چهره و انجام عمل زيبايي حاشيه‌نشين شده بود، از فوريه 2018 بازي در نقش جودي گارلند را آغاز مي‌كند. روپرت گولد، كارگردان تئاتر بريتانيا و برنده دو جايزه اوليوير و نامزد يك جايزه توني روي صندلي كارگرداني «جودي» مي‌نشيند و آن را بر اساس داستان واقعي آخرين كنسرت‌هاي گارلند در لندن مي‌سازد.

گارلند كه تابستان 1969 در 49 سالگي در لندن از دنيا رفت، بيش از هر چيز براي علاقه‌مندان فيلم و سينما با «جادوگر شهر ُاز» شناخته مي‌شود؛ يك موزيكال فانتزي محصول 1939 كه اسكاري افتخاري براي ستاره 17 ساله خود به ارمغان آورد. زلوگر هم كه براي «كوهستان سرد» آنتوني مينگلا برنده جوايز اسكار، گلدن گلوب و بفتا شده، دو جايزه و سه نامزدي گلدن گلوب ديگر در كارنامه دارد.

ماجراهاي «جودي» در سال 1968 مي‌گذرد؛ زماني كه گارلند براي اجرا در كنسرت لندن به بريتانيا مي‌رود و آنجا درگير ماجرايي حقوقي با همسر پنجم خود ميكي دينز مي‌شود. ضمن اينكه قرار است تعدادي از بهترين ترانه‌ها و آهنگ‌هاي كارنامه ستاره فقيد هم در فيلم به تصوير درآيد.

کد خبر 386047

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha