دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

سیامک احصایی که سال گذشته به همراه حمید پورآذری نمایش «خانه ابری» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد، از هفتم آبان «آکواریوم» را در سالن چهارسوی تئاترشهر اجرا می‌کند.

احصايي علاوه بر كارگرداني در مقام بازيگر در سريال‌هاي تلويزيوني و سينمايي حضور دارد اما عمده فعاليتش در طراحي صحنه است. به گفته سيامك احصايي «آكواريوم» براساس قصه‌اي از مهرك قزويني است كه نمايشنامه آن به‌صورت مشترك توسط خودش و قزويني نوشته شده و موضوعي خانوادگي- اجتماعي دارد.

احصايي به همشهري گفت:«نگارش نمايشنامه 8‌ ماه طول كشيده است». اين كارگردان كه تمرينات نمايش را 2‌ماه است در تئاترشهر آغاز كرده، برخلاف نمايش «خانه ابري» كه پربازيگر بود، اين نمايش را با 3بازيگر روي صحنه مي‌برد. بازيگر فيلم « امكان‌مينا» درباره بازيگرانش نيز گفت:«علاوه بر غزل شاكري، كاظم سياحي و روح‌الله حقگوي لسان در آكواريوم به ايفاي نقش مي‌پردازند».

در آكواريوم ندا نصر به‌عنوان طراح صحنه و آرش فصيح به‌عنوان دستيار كارگردان حضور دارند. همچنين ساخت موسيقي برعهده آنكيدو دارش و باران احصايي است. اجراي اين نمايش يك‌ساعته از هفتم آبان آغاز و تا هفته سوم آذر ادامه دارد. «آكواريوم» ساعت 19:45دقيقه روي صحنه مي‌رود.

کد خبر 386062

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha