پسر جوانی که در جریان جنایتی هولناک، پدر، مادر و پدربزرگش را در خانه‌شان به قتل رسانده و از سوی قضات دادگاه به ۳بار قصاص محکوم شده بود با تأیید این رأی در دیوان‌عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش همشهري، اين حادثه شامگاه هفتم آذرماه سال93 اتفاق افتاد. آن شب 2پسر جوان به كلانتري142 كن رفتند و يكي از آنها مدعي شد كه دقايقي قبل در خانه‌شان با پدرش درگير شده و وي را به قتل رسانده است. وقتي مأموران راهي محل جنايت شدند علاوه بر جسد پدر پسر جوان با اجساد مادر و پدربزرگ وي نيز روبه‌رو شدند و ماجرا به بازپرس جنايي گزارش شد.

بررسي صحنه جنايت حاكي از آن بود كه متهم درگيري سختي با قربانيان داشته و بعد از جنايت تلاش كرده اجساد را داخل خودرواش بكشاند اما نتوانسته اين كار را انجام دهد. در اين شرايط متهم تحت بازجويي قرار گرفت و هر سه قتل را به گردن گرفت. جوان 23ساله كه دانشجوي رشته مهندسي نفت بود، گفت:

از مدتي قبل شيشه مصرف مي‌كردم و در اين بين پدر و مادرم نيز گاهي با يكديگر درگير مي‌شدند. از اين وضعيت خسته شده بودم تا اينكه نقشه قتل آنها را كشيدم. آن روز پدربزرگم به خانه ما آمده بود. ابتدا آبميوه خريدم و داخل آن مقداري داروي بيهوشي ريختم. آبميوه را در دسترس آنها گذاشته بودم تا بنوشند. بعد از خانه بيرون رفتم و ساعتي بعد وقتي برگشتم پدر و مادر و پدربزرگم بيهوش شده بودند. به اين ترتيب اول مادرم بعد پدر بزرگم و در نهايت پدرم را به قتل رساندم.

پسر جوان مدتي بعد در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي محمدباقر قربانزاده محاكمه شد. او در جلسه محاكمه به‌رغم اعترافات قبلي‌اش اتهام قتل را انكار كرد و گفت: من فقط پدرم را به قتل رسانده‌ام. وقتي به خانه برگشتم مادرم در را برايم باز كرد و من به اتاقم رفتم. چند دقيقه بعد با سر و صدا از جايم بلند شدم و پدرم را بالاي سر جسد مادرم ديدم. او با چاقو مادرم را به قتل رسانده بود. با وي درگير شدم و او را به قتل رساندم.

در ادامه وقتي به اتاقي كه پدربزرگم در آنجا خوابيده بود رفتم ديدم پدرم، پدر بزرگم را هم به قتل رسانده است. در پايان اين جلسه قضات دادگاه پسر جوان را به 3بار قصاص محكوم كردند. در ادامه پرونده به ديوان‌عالي كشور فرستاده شد. در اين مرحله از آنجا كه همه شواهد و مدارك عليه متهم بود قضات ديوان رأي دادگاه را تأييد كردند. به اين ترتيب درصورتي‌كه پسر جوان نتواند رضايت اولياي دم را جلب كند به‌زودي قصاص خواهد شد.

کد خبر 386076

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha