سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: دروازه بان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، نامش در بین ۱۵ دروازه‌بان برتر جهان قرار گرفت.

بیرانوند

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قرار گرفتن نامش در بین ۱۵ دروازه‌بان برتر جهان که توسط فیفا انجام شد، اظهار کرد: افتخار بزرگی است برای من که نامم در بین برترین‌های جهان باشد. مهم‌تر از خوشحالی برای من، این یک افتخار برای فوتبال ملی ایران است که یک دروازه‌بان ایرانی نامش در بین برترین‌های جهان قرار بگیرد.

وی در ادامه‌ افزود: همه این افتخار را مدیون عملکرد و حمایت خوب مربیان و کادر فنی و هم‌تیمی‌هایم در تیم‌ ‌ملی و پرسپولیس هستم که باعث شدند در بیشتر بازی‌ها کمتر گل دریافت کنم تا فیفا روی من نظر داشته باشد. حالا با این انتخاب، وظیفه‌ام سنگین‌تر شده تا بتوانم بیش از پیش شایستگی‌های خودم را نشان دهم. مطمئن باشید که از این به بعد بیشتر تلاش می‌کنم تا اشتباه کمتری درون دروازه‌ تیم‌ ‌ملی و پرسپولیس داشته باشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان صحبت‌هایش درباره داربی هشتاد و پنجم هم، گفت‌: تیم ما الان شرایط بسیار خوبی دارد و همه چیز برای انجام یک بازی بسیار خوب در داربی هشتاد و پنجم مهیا است. همه بازیکنان هم قسم شده‌اند که بازی جذاب و تماشایی را به نمایش بگذارند. امیدوارم زمانی که داور سوت پایان بازی را به صدا در می‌آورد هواداران پرسپولیس خوشحال از ورزشگاه خارج شوند.

کد خبر 386165

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha