همشهری آنلاین: پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) مصطفی نبی لو با حضور گسترده نمازگزاران جمعه قم تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر این رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلای قدس قم تا میدان شهدای این شهر تشییع و برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت معصومه (س) در کنار سایر شهدای مدافع حرم انتقال پیدا کرد.

نماز برپیکر مطهر این شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) توسط آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اقامه شد.

مشایعت کنندگان پیکر مطهر شهید نبی لو در حالی که در سوگ شهادت امام حسن مجتبی (ع) بر سر و سینه می زدند با سر دادن شعارهای 'هیهات من الذله' ، 'مرگ بر منافق' و 'مرگ بر آمریکا ' اقدام های مذبوحانه استکبار و سردمداران آن در کشورهای منطقه را به شدت محکوم کردند.

همچنین در این آیین باشکوه تمثال های امام راحل ، رهبر معظم انقلاب و همچنین 2 تن از شهیدان مدافع حرم به نام های ناقب حیدر کربلا و عباس میر پیشاپیش مسیر حرکت شرکت کنندگان قرار داشت.

شهید نبی لو از ساکنان شهرک پردیسان قم بود، که در لاذقیه سوریه به شهادت رسید.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید بزرگوار دیشب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و امروز در مسجد مقدس جمکران با حضور اقشار مختلف مردم قم و زائران از سراسر کشور برگزار شد.

این شهید بزرگوار متولد سال 1345 و از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که در چهارمین اعزام خود به سوریه به خیل شهدا پیوست.

کد خبر 386367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha