مجموع نظرات: ۰
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
۰ نفر

حمل‌ونقل عمومی در روز پنجشنبه همزمان با برگزاری شهرآورد تیم‌های فوتبال تهران توانست ۹۵ هزار سفر شهری را در این بخش از شهر پوشش دهد.

به گزارش همشهري، مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه درباره ميزان جابه‌جايي مسافر توسط شبكه متروي تهران و حومه در شهرآورد 85گفت: ايستگاه ورزشگاه آزادي در مسير خط 5مترو در روز برگزاري مسابقه فوتبال بين تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در مجموع رفت و برگشت‌پذيراي حدود ۸۵ هزار تماشاگر فوتبال بود.

فرنوش نوبخت، مديرعامل شركت در اين‌باره گفت: ايستگاه ورزشگاه آزادي روز پنجشنبه ۴ آبان ۹۶ پذيراي تماشاگران فوتبال بود و در ساعات قبل از بازي حدود ۴۵ هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشي آزادي انتقال داده شدند. وي اضافه كرد: پس از پايان اين مسابقه ۴۰ هزار نفر از تماشاگران به اين ايستگاه مراجعه كردند و از طريق مترو به مبادي اوليه خود منتقل شدند.

در اين خدمت رساني به‌منظور سهولت در جابه‌جايي مسافران 6قطار فوق‌العاده در خط ۵ مترو و 10قطار فوق‌العاده در خط ۴ مترو اعزام شدند. مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني شهر تهران هم از خدمات رساني 200دستگاه اتوبوس به تماشاگران شهرآورد سرخابي‌ها خبر داد. پيمان سنندجي به شهرنوشت گفت: در جريان خدمات‌رساني روز پنجشنبه 10هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسراني شهر تهران جابه جا شدند.

کد خبر 386409

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha