چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
۰ نفر

محمدرضا اسدزاده: امسال برای اربعین نذر فرهنگی کرده بودم که چهل چهره و مدیر فرهنگی را برای دیدن یک فیلم مستند به نام «بزم رزم » دعوت کنم

فرامرز شکرخواه

چهل بلیط سینما خریدم و مدیران و نویسندگان و چهره های فرهنگ و هنر را دعوت کردم و همه آمدند.

دیشب بسیاری از چهره ها مانند استاد ساعد باقری، و مهندس فیروزان حتی برای دومین بار آمدند تا این مستند را ببینند
بسیاری از جمله استاد سید فرید قاسمی و آقایان دکتر انتظامی و مسجد جامعی گرفته تا عزیزان دیگر از مدیران فرهنگی کشور آمدند و دراین نذر شرکت کردند.

این مستندی انتقادی ست از برخوردها نسبت به اهالی موسیقی و نقدی بر مدیریت فرهنگی جمهوری اسلامی در این خصوص البته من هیچ نسبتی با کارگردان وعوامل و تهیه کننده آن - که موسسه روایت فتح است- ندارم، تنها منقلبم کرد و برای ترویجش، شخصی نذر کردم.

در حین دعوت‌ها خبر ناگوار درگذشت فرامرز شکرخواه را که از ارزشمندان موسیقی ایران بود شنیدم.

همان لحظه دریافت خبر نیت کردم تا ثواب این نذر فرهنگی اربعینی به ایشان نیز برسد. دیشب که قرین با مراسم ختم آن مرحوم بود، شب آخر نذری بود. نذرم تمام شد و بیش از چهل نفر آمدند و دیدند و اشک ریختند و...

ناگهان در پایان فیلم یکی از مدیران فرهنگی کشورکه از مدیران حوزه نشر است آمد و ضمن اینکه از دیدن فیلم منقلب بود از من خواست چهل نفر دیگر را دعوت کنم و من همان جا نیت کردم و گفتم که  ثواب این مبلغ هدیه شده از سوی ایشان و حضور این چهل نفر بعدی برسد به روح هنرمند مرحوم، فرامرز شکرخواه، سازنده و نوازنده تار و سه تار ایران.

ان شاء‌الله آن اله ی ناز ، ایشان را مورد غفران هنرمندانه الهی خویش قرار دهد.

کد خبر 386551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha