همشهری آنلاین: بانک مرکزی برای امروز نرخ‌گذاری جدیدی در مرکز مبادلات ارزی نداشته و ارزها به نرخ روز گذشته مبادله می‌شود. براین اساس قیمت دلار ۳۴۷۸ تومان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، امروز تمامی نرخ‌ها در مرکز مبادلات ارزی با ثبات قیمت همراه است. با این حال روز گذشته بود که دلار مبادله‌ای و یورو دست خوش تغییراتی شده و نوسان قابل توجهی داشتند به گونه‌ای که دلار نسبت به هفته گذشته تا ۳۰ تومان گران و در مقابل آن یورو تا ۳۹ تومان ارزان شده بود و این قیمت‌ها برای امروز نیز همچنان برقرار است.

این در حالی است که بنابر اظهارات صمد کریمی - مدیر اداره صادرات بانک مرکزی - این تغییرات به دلیل تحولات بین‌المللی در عرصه اقتصاد و سیاست رخ داده بود به گونه‌ای که نرخ برابری یورو/ ریال تا ۳۹۷ ریال کاهش و نرخ برابری دلار آمریکا/ ریال تا ۳۰۰ ریال در بازار بین بانکی ایران افزایش یافته بود.

در حالی نرخ دلار در بازار بین بانکی تا مرز ۳۴۸۰ تومان پیش رفته که در سویی دیگر در بازار آزاد نیز قیمت‌ها در روز گذشته افزایشی بود و حتی در عصر دیروز تا ۴۰۶۰ تومان نیز معامله شد. با این تغییرات اکنون اختلاف دو دلار مبادله‌ای و آزاد به ۵۸۲ تومان رسیده است.

نوع ارز

نرخ امروز (ریال)

دلار آمریکا

۳۴۷۸۹

پوند انگلیس

۴۵۶۷۳

یورو

۴۰۳۹۰

فرانک سوییس

۳۴۸۶۲

کرون سوئد

۴۱۶۰

روپیه هند

۵۳۶

درهم امارات متحده عربی

۹۴۷۶

یکصد ین ژاپن

۳۰۶۰۴

لیر ترکیه

۹۱۷۷

روبل روسیه

۵۹۹

ریال قطر

۹۲۲۹

یوان چین

۵۲۳۲

هزار وون کره جنوبی

۳۰۹۱۷

رینگیت مالزی

۸۲۰۰

کد خبر 386595

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha