همشهری آنلاین: رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمریکا گفته است به رفتار سایبری جمهوری اسلامی پاسخ سایبری می دهد این سخنان آمریکا یعنی حمله علیه ایران. پاسخ آمریکا را در این خصوص خواهیم داد.

غلامرضا جلالی

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا جلالی دوشنبه در سومین روز از هفته پدافند غیرعامل و در ششمین همایش پدافند غیرعامل که در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، اظهارداشت: تهدیدات سایبری باید کاملا جدی گرفته شود و درباره تهدیدات سایبری آمریکا علیه ایران باید دستورالعملی تهیه و ابلاغ شود و مجلس باید در این عرصه به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه امریکا بدنبال دو قطبی کردن کشور و ایجاد شکاف میان مردم، دولت و سپاه است، تاکید کرد: پاسخ ملی با تلاش دولت ، مردم و سپاه، به تهدیدات آمریکا خواهیم داد.

جلالی با اشاره به تحریم های اقتصادی گفت: باید مصون سازی را بطور منسجم در حوزه اقتصادی همچون بخش های دیگر دنبال کنیم بطوری که دشمن نتواند با تحریم یک کالا بحران در کشور بوجود آورد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: مصون سازی کشور در حوزه اقتصادی رویکرد جدی است که باید در کشور شکل گیرد.

وی با اشاره به تهدیدات مردم محور افزود: آمریکا در اقدام به تهدیدات مردم محور اقدام به بازی با افکار عمومی از طریق رسانه های داخلی و خارجی و جریانات و هواداران خود در کشور می کند که باید این مساله مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: آمریکا؛ سپاه و ظرفیت های سپاه را نیز در مساله تهدیدات برجام مورد تهدید خود قرارداده است و گفته است که با برداشته شدن برجام سپاه در لیست تحریم ها قرار خواهد گرفت و هر دستگاه و یا نهادی هم به سپاه سرویس بدهد در لیست تحریم جای خواهد گرفت.

وی گفت: علاوه براین همه دستگاههایی که با سپاه کار می کنند نیز تحریم خواهند شد یعنی با این ترفند موجب بروز تحریم های داخلی می شوند بنابراین باید با این مساله برخورد شود.

جلالی افزود: بطور قطع پاسخ ملت و دولت، «مقاومت» است و انسجام در مقابل تهدیدات امریکا باید شکل بگیرد.

ششم تا دوازدهم آبان ، هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است .

کد خبر 386784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha