سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
۰ نفر

همشهری‌انلاین: برنی سندرز ، سناتور دموکرات گفت: ترامپ به شیوه‌ای بسیار زشت، غیرآمریکایی و بی‌سابقه تلاش می‌کند تا ما را دچار تفرقه براساس رنگ پوست‌مان، مذهب‌مان یا اصلیت‌مان و یا گرایش جنسی‌مان کند .

برنی سندرز، سناتور آمریکایی از ایالت ورمونت که در جریان رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا به عنوان یک کاندیدای دموکرات حامی رویکرد لیبرال بود، در اظهاراتی شهردار شهر نیویورک را یک پادزهر برای "رهبری غیرآمریکایی" دونالد ترامپ خواند.

سندرز در حمایت از تلاش‌های بیل دبلاسیو، شهردار نیویورک برای جلب نظر رای‌دهندگان هشت روز مانده به انتخابات شهرداری نیویورک گفت: هرکاری که دبلاسیو می‌خواهد انجام دهد دقیقا نقطع مقابل کارهایی است که ترامپ انجام می‌دهد.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این شهردار دموکرات نیویورک در مقابل رقیب کمتر شناخته شده جمهوری‌خواه خود به پیروزی دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، سندرز در كنار دبلاسیو و همسرش مکررا به ترامپی که او را "برنی دیوانه" خوانده بود، حمله کرد.

دبلاسیو نیز گفت: ما تلاش خواهیم کرد تا جلوی ترامپ بایستیم. تا زمانی که ترامپ در کاخ سفید است این شهر نمی‌تواند وضعیت عادلانه‌ای داشته باشد مگر آن‌که ما در مقابل او بایستیم.

دبلاسیو گفت: برنی به ما یاد داد که این نظام همچنان متقلبانه است. این شهر مال شماست نه غول‌های وال‌استریت و خدا می‌داند که به دونالد ترامپ نیز تعلق ندارد.

کد خبر 386878

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha