همشهری آنلاین: مدیران شبکه نتفلیکس یک روز پس از افشای اتهام‌های اخلاقی علیه کوین اسپیسی از تصمیم خود برای پایان دادن به سریال «خانه پوشالی» پس از پخش فصل ششم در سال آینده میلادی خبر دادند.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، آخرين قسمت‌هاي اين سريال سياسي محبوب و پربيننده سال 2018 روي آنتن مي‌رود و نتفليكس قصد ندارد ادامه آن را توليد كند. هر چند دليل اين اتفاق ناگهاني مشخص نيست اما احتمال مي‌رود مديران شبكه در واكنش به باز شدن پاي ستاره «خانه پوشالي» به يك پرونده اخلاقي چنين تصميمي گرفته باشند. اسپيسي و رابين رايت (همسر پيشين شان پن) نقش‌هاي اصلي سريال را بازي مي‌كنند.

بازيگر برنده اسكار در روزهاي اخير در متن يك ماجراي پيچيده اخلاقي قرار گرفت كه شايد آينده و سرنوشت او را با خطري جدي مواجه كند. اسپيسي 58 ساله متهم است حدود 30 سال پيش با سوء نيت به بازيگري 14 ساله نزديك شده و او را آزار داده است. آنتوني رپ اين اتهام را در يك گفت‌وگوي تازه به بازيگر سرشناس هاليوودي وارد كرده و البته اسپيسي هم پاسخ او را با عذرخواهي و توجيه به ياد نياوردن ماجرا داده است.

گرچه «خانه پوشالي» از مهم‌ترين و موفق‌ترين سريال‌هاي سياسي چند سال اخير بوده اما به نظر مي‌رسد نتفليكس قصد دارد عطاي آن را به لقايش ببخشد و به اين ترتيب پاي خود را از پرونده فساد اخلاقي اسپيسي بيرون بكشد. پس از افشاي روابط فاسد ميان بازيگران و تهيه‌كنندگان هاليوودي و در صدر آنها هاروي واينستين، تقريبا روزي نيست كه يك ماجرا و پرونده تازه از بي‌اخلاقي‌ها و آزار جنسي زنان در هاليوود رو نشود.

کد خبر 386907

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha