همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف آمریکا از حضور فعال در خاورمیانه، ایجاد امنیت بیشتر برای رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه است.

رمضان شریف

سردار سرتیپ رمضان شریف روز شنبه در مراسم راهپیمایی 13 آبان در میدان شهدای یزد افزود: با وجود تلاش‌هایی که آمریکایی‌ها برای امنیت صهیونیست‌ها انجام می دهند در رسیدن به اهداف خود موفق نبوده و نیستند.

وی ادامه داد: رزمندگان مسلمان، گروه های فلسطینی و نیز مسلمانان با بیداری و بصیرت هیچگاه اجازه تحقق اهداف استکبار جهانی و آمریکا را در منطقه نخواهند داد، این رویکرد همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: جریان مقاومت با الگوگیری از ملت قهرمان ایران و با شجاعت و همدلی در برابر زیاده خواهی های کفر جهانی ایستادگی کرده و به عزت و اقتدار خود ادامه می‌دهد.

شریف یادآور شد: درایت مقام معظم رهبری و توصیه های بنیانگذار جمهوری اسلامی در قبال غاصبان صهیونیستی موجب شکست توطئه های دشمنان در سال های گذشته شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم کنونی ملت‌های مسلمان، نداشتن رهبری خردمند، هوشیار و شجاع همچون رهبر معظم انقلاب اسلامی است بر اهمیت ولایتمداری و مقاومت تاکید کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران به برکت آموزه های دینی و ثمره دوران دفاع مقدس جانانه در برابر استکیار حهانی ایستادگی می کند.

رمضان شریف در ادامه به رخدادهای 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: ملت‌ ایران به برکت استقامت، پایداری و ایثار شهیدان به ماهیت واقعی آمریکا و خباثت‌های آنها پی بردند و همچنان به ایستادگی خود ادامه می دهند.

راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، تعدادی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در شهر یزد برگزار شد.

مردم ولایتمدار یزد با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با محکوم کردن جنایت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بر عزم جدی خود در تداوم راه نورانی نظام و آرمان های والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در مراسم راهپیمایی در یزد، علاوه بر وزیر کشور، محمود زمانی قمی استاندار جدید، سید محمد میرمحمدی استاندار قبلی، امام جمعه یزد، تعدادی از دانش آموزان ، دانشجویان ، اصناف و نیز قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

راهپیمایی 13 آبان در 70 شهر و روستای استان با حضور گسترده مردم شهرستان های یزد، اشکذر، میبد، اردکان، تفت، ابرکوه، بافق، مهریز، خاتم و بهاباد برگزار شد.

13آبان از روزهای مهم تاریخ ایران اسلامی است در 13 آبان سال 1357تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران به دست ماموران رژیم شاه به شهادت رسیدند و در 13 آبان سال 1343 مزدوران رژیم شاه، حضرت امام(ره) را دستگیر و به ترکیه تبعید کردند.

در چنین روزی در سال 1358انقلاب بزرگی که به فرموده امام راحل انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول بود، به همت دانشجویان پیرو خط امام بوجود آمد و آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که ابهت و غرور آمریکا را درهم شکست.

کد خبر 387280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha