همشهری آنلاین: چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران (ICPR) با موضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز، ۱۹ آذرماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

حسن بشیر

به گزارش شارا دبیر علمی چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با بیان این خبر، افزود؛ همه کنفرانس‌های بین‌المللی روابط عمومی ناظر به تقویت و غنی سازی دیدگاههای نظری و اقدامات عملیاتی و به عبارت دیگر نظری- کاربردی- اجرایی حوزه روابط عمومی در سطح کشور است. در همه این کنفرانس‌ها این اهداف با تولید محتواهای مختلف از قبیل سخنرانی، مقاله، کتاب، کارگاه، جشنواره و غیره تحقق یافته است.

دکتر حسن بشیر در ادامه گفت: همکاری اندیشمندان، استادان، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان این حوزه مهم ارتباطی در بهینه سازی مباحث بگونه‌ای بوده است که می‌توان گفت که با برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی در سال جاری، ما شاهد یک جریان وسیع گفتمانی درباره روابط عمومی هستیم. این حرکت گفتمان سازی محصول کلیه زحماتی است که در این حوزه در سراسر کشور انجام می‌گیرد.

استاد تمام دانشگاه امام صادق (ع) با اشاراه به این مطلب که در چهاردهمین کنفرانس تلاش شده است که به مبحث مهم «نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی» پرداخته شود، تصریح کرد: اگر تاکنون بسیاری از مطالب در این زمینه مطرح شده اند، اکنون باید گفت که چه چیزی بیانگر نوآوری و خلاقیت است و چگونه می توان این دو پدیده را توسعه و رشد داد و به نفع سازمان فعال سازی نمود؟

وی در پایان گفت: این موضوع، یک موضوع کلیدی در شرایط جدید رقابت در جذب مخاطبان و ارائه خدمات و تولیدات بهتر و برتر است. شناخت عمیقتر از این پدیده ها، روابط عمومی را با زمینه های خلاقیت و چگونگی آن آشناتر می سازد که قطعا می تواند در آینده تحولات گسترده تری را در این زمینه بوجود آورد.

کد خبر 387337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha