همشهری آنلاین: رئیس کمیته زائرین و کاروان‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: امکانات راهیان نور تا پایان مراسم اربعین در اختیار زائران حسینی خواهد بود.

راهیان نور

به گزارش ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوب سلیمانی روز دوشنبه با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی یکی از بزرگترین و باشکوه ترین تجمعات شیعیان جهان است، گفت: همه ساله، شیعیان با حضور حماسی و میلیونی خود در مراسم اربعین حسینی در کربلا، حماسه حضور و همدلی خود را به رخ جهانیان می کشند که این اتفاق واقعا یک حماسه بی نظیر در تاریخ اسلام و تشییع است.

وی ادامه داد: تلاش شده است که با فراهم کردن امکانات و شرایط سفر، در سهولت رفت و آمد زائران ایرانی به کربلا برای حضور در مراسم اربعین حسینی، قدم خوبی برداشته شود تا موجب رضایت این زائران قرار بگیرد.

رئیس کمیته زائرین و کاروان های ستاد مرکزی راهیان نور کشور تاکید کرد: ظرفیت و امکانات راهیان نور تا پایان مراسم اربعین در اختیار زائران حسینی قرار می گیرد و تا پایان مراسم اربعین حسینی و زمان ورود زائران به ایران، اعزام کاروانهای راهیان نور متوقف می شود و این زائران می توانند از وسایل و امکاناتی همچون اتوبوسهای جوان سیرایثار و ظرفیت اردوگاههای متمرکز کشوری استفاده کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سلیمانی گفت: ساماندهی زائران اربعین حسینی و تسهیل در اعزام آنها به کربلا یکی از مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی بوده است که پیرو عمل به این فرمایش معظم له، قرارگاه مرکزی اربعین با همکاری سازمان حج و زیارت، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و دیگر نهادها سال گذشته تشکیل شده است و امسال هم شاهد اعزام ساماندهی شده و باشکوه زائران اربعین حسینی به کربلا خواهیم بود.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی، خاری در چشم استکبار جهانی است، تاکید کرد: امیدواریم با شرایط وامکاناتی که برای تسهیل در اعزام زائران اربعین حسینی به وجود آمده است، با هماهنگی و هم افزایی شاهد برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی در کربلا باشیم.

کد خبر 387589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha