همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی ناجا از حضور شبانه روزی و بی وقفه ماموران پلیس آگاهی در پایانه‌های مرزی خبر داد و گفت: دستگاه‌های پلاک خوان هوشمند ثابت و سیار در مرز ایجاد شده است.

به گزارش مهر، سردار محمدرضا مقیمی با بيان اينكه پلیس برای ارتقاء امنیت و خدمت رسانی به زائران اربعین با بسیج کلیه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود را به كار گرفته، افزود: در مراسم راهپیمایی اربعین سال جاری همانند گذشته با افزایش زائر مواجه هستیم، با توجه به نزدیک شدن مراسم بزرگ اربعین و ازدحام جمعیت در پایانه های مرزی، مجموع اقدامات این پلیس در جهت تامین امنیت زوار همچنان به قوت باقی است.

این مقام مسئول افزود: پليس آگاهي با استقرار کانکس در پارکینگ ها و ایجاد ایستگاه های پلیس در پایانه های مرزی، گشت‌های خودرویی و موتوری را به صورت نامحسوس در جاده های مواصلاتی به مرز های چذابه، شلمچه و مهران افزایش داده است.

وی افزود: با ایجاد دستگاه های پلاک خوان هوشمند ثابت در مرز و نیز گشت پلاک خوان سیار، وضعیت کلیه خودروها را رصد و خودروهای مظنون و مشکوک نیز توقیف می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا به زائران و شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیس را در زمینه پارک خودروها و نگهداری از وسایل قیمتی خود جدی بگیرند و در صورت بروز هرگونه مشکلی به ماموران اطلاع دهند.

کد خبر 387649

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha