همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل ارتش گفت: تمامی تهدیدات در سطح منطقه توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران رصد می‌شود.

محمدحسین دادرس

 

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس روز شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع خبرنگاران این مطلب را عنوان کرد.

وی با تاکید بر این موضوع که ارتش تمامی تهدیدات در سطح منطقه را رصد می‌کند، اظهار داشت: سربازان ولایت در ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران تمام تهدیدات جدید را شناسایی و برای دفع آن اقدام می‌کنند.

امیر سرتیپ دادرس تصریح کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمتگزاری در سمت جانشینی فرمانده کل ارتش نصیب بنده شده است و امیدوارم با حضوری که برادر عزیزم امیر دریادار سیاری در ستاد ارتش به عنوان معاون هماهنگ کننده خواهند داشت با سرعت بیشتری اهداف ارتش دنبال شود و نتیجه‌اش ناامیدی دشمنانی باشد که تمام تلاش خود را مصروف مقابله با نظام کرده‌اند.

امیر سرتیپ دکتر محمدحسین دادرس در سال 58 وارد دانشگاه افسری شد و پس از طی دوره ی کارشناسی به جبهه ی حق اعزام شد.

وی پس از فراگیری علوم مختلف نظامی و تحصیل در محضر اساتیدی همچون شهید نامجو و شهید صیاد شیرازی مسوولیت فرماندهی یکان های رزمی را در رده های مختلف فرماندهی عهده دار شد.

در سوابق ایشان می توان به طی موفق و موثر رده های فرماندهی با بیش از صد ماه حضور در جبهه های جنگ تحمیلی از فرماندهی گروهان، گردان، تیپ، لشگر، معاون نیروی زمینی، جانشین نیروی زمینی، فرماندهی نیروی زمینی , رئیس ستاد مشترک ارتش اشاره کرد.

امیر سرتیپ محمد حسین دادرس پس از طی دوره های عالی و دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با طی دوره دکترای مدیریت استراتژیک در حال حاضر استادیار دانشگاه بوده که چند کتاب در حوزه های مدیریت راهبردی و نیز مقالاتی در نشریات داخلی و بین المللی از او به چاپ رسیده است دوره های مختلف تاکتیکی از جمله جنگ های الکترونیک، جنگ های نامنظم، جنگ های نوین، دوره های تکاور چتربازی و دیگر دوره های مورد نیاز در رزم را با موفقیت طی کرد.

امیر سرتیپ دادرس در چند مرحله در سال های دفاع مجروح و با 55درصد جانبازی همچنان در سمت های گوناگون در حوزه های فرماندهی و مدیریت عالی مسئولیت داشته است در اغلب عملیات های مهم سال های دفاع مقدس حضور داشته پس از دوران جنگ تحمیلی نیز در تدوین طرح های دفاعی ارتش متناسب با تهدیدات پس از جنگ تحمیلی نقش تعیین کننده داشته و با طراحی، هدایت و فرماندهی چندین رزمایش بزرگ موجب ارتقا توان دفاعی و رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است
امیر سرتیپ دادرس همچنین در نیل به خودکفایی در حوزه های تجهیزاتی و آموزشی متناسب با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و نیازها ی روز ارتش راهبردها و برنامه های تعیین کننده ای داشته است.

کد خبر 388063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha