همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «ثور: رگناروک» در دومین هفته اکران در آمریکای شمالی ۵۷ میلیون دلار فروخت و بالاتر از دو فیلم تازه و پرستاره صدر جدول فروش هفتگی را برای خود حفظ کرد.

Daddy Home

به گزارش همشهري آنلاين، سومين فيلم از مجموعه ابرقهرماني «ثور» در شرايطي مجموع درآمد خود را به رقم خيره‌كننده 212 ميليون دلار در 10 روز فقط در بازار آمريكا و كانادا رساند كه هزينه توليد آن 180 ميليون دلار و گيشه جهاني‌اش 650 ميليون دلار است. «رگناروك» را تايكا واي‌تيتي، فيلمساز 42 ساله نيوزيلندي ساخته و كريس همزورث، تام هيدلستن، كيت بلانچت، ادريس البا، جف گلدبلام، مارك روفالو و آنتوني هاپكينز در آن بازي كرده‌آند.

«خانه بابا دو» به كارگرداني شان اندرز و بازي مل گيبسن، ويل فرل، مارك والبرگ، جان سينا و جان ليتگو در حالي با 30 ميليون دلار دومين فيلم پرفروش هفته شد كه برخي منتقدان آن را بدترين فيلم كارنامه گيبسن مي‌دانند. با اين حال، تماشاگران ميانسال از اين كمدي استقبال كردند تا «خانه بابا دو» دومين فيلم پرفروش هفته و خود گيبسن «بازيگر ضدگلوله» لقب بگيرند. هزينه توليد فيلم 69 ميليون دلار بوده و اين بهترين عملكرد بازيگر جنجالي از 2002 و بعد از «نشانه‌ها»ست.

«قتل در قطار سریع‌السیر شرق» به كارگرداني و بازي کنث برانا ديگر فيلم تازه اين هفته بود كه 28 میلیون دلار فروخت و سوم شد. تازه‌ترين اقتباس سينمايي از داستان كلاسيك آگاتا کریستی هر چند چندان از سوي منتقدان جدي گرفته نشده اما استقبال تماشاگران از آن فراتر از انتظاري استوديوهاي تهيه و پخش بود. «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» در 57 بازار بین‌المللی هم 46 میلیون دلار فروخت و جانی دپ، پنه‌لوپه کروز، ویلم دافو، جودی دنچ، میشل فایفر، درک جيکوبی و... ديگر بازيگران آن هستند. برانا در اين فيلم نقش هرکول پوآرو، کارآگاه بلژیکی را بازي كرده است.

«سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» در چهار سینما در نیویورک و لس‌آنجلس روي پرده رفت و 80 هزار دلار فروخت. فيلم تازه مارتین مک‌دانا در يكي دو ماه اخير با اندي فاصله از هم فيلم برگزيده مردم در جشنواره تورنتو شد و در جشنواره ونيز جايزه بهترين فيلمنامه را برد. «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» از جدي‌ترين مدعیان فصل جوایز سینمایی است و فرانسس مکدارمند در آن نقش اصلي را ايفا مي‌كند.

کد خبر 388377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha