شهردار تهران در پیام تسلیتی خطاب به مردم زلزله‌زده غرب کشور بر به‌کارگیری حداکثر توان شهرداری تهران در امداد و خدمت‌رسانی به آنها تأکید کرد.

محمد علی نجفی

متن پيام محمدعلي نجفي بدين شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
حادثه دلخراش و ناگوار زلزله شب گذشته منجر به فوت و مجروح شدن عده‌اي از هموطنان عزيز، شجاع و غيور كرمانشاه شد كه همواره در كوران حوادث پيشتاز دفاع از كشور و‌ ملت بزرگ ايران بوده‌اند. اين حادثه موجي از غم‌ و اندوه را در ايران اسلامي رقم زده است. اينجانب عميقا تسليت و همدردي خود را با خانواده‌هاي داغديده و آسيب‌ديدگان اين سانحه مصيبت‌بار اعلام مي‌كنم.

شهرداري تهران وظيفه خود مي‌داند تا حداكثر توان، امكانات و مساعي خود را براي كاستن از رنج و اندوه اين حادثه و تسريع در آواربرداري، خدمات‌رساني، انتقال مجروحان و رسيدگي به مردم زلزله‌زده به‌كار گيرد؛ به همين مناسبت از ساعات اوليه اين حادثه دستورات لازم به بخش‌هاي مختلف شهرداري تهران داده شده است. جبران خسارت‌هاي مادي و مديريت آسيب‌هاي روحي و رواني حاصل از زلزله اخير عزمي همگاني و بسيج عمومي هموطنان، دستگاه‌ها و ارگان‌هاي دولتي و عمومي را طلب مي‌كند و شهرداري تهران همگام با ساير نهادها در اين مسير از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد كرد.

  • محمدعلي نجفي /شهردار تهران

 

کد خبر 388393

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha