همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت هفته بسیج مستضعفین نماد اقدامات و خدمات رسانی بسیجیان به مردم و جامعه است که از جمله آنها می‌توان به اقدامت بسیج در مناطق زلزله زده اشاره کرد.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش ایرنا از نشست خبری سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور بمناسبت هفته بسیج ریاست سازمان بسیج با عرض تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله اخیر اظهار کرد این داغ بر دل یکایک ایرانیان نشسته و التیام دلهای صدمه دیده نوع کمکی است که ما می توانیم انجام دهیم .

وی افزود هفته بسیج از روز 29 آبان تا روز 5 آذر ماه در حالی آغا ز میشود که قریب به 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و بسیج که امام راحل از آن بعنوان شجره طیبه نام بردند در عرصه عمل در تمام مراحل نقش بی بدیل خود را ایفا کرد .

سردار غیب پرور با عنوان اینکه شعار محور ی هفته بسیج امسال بسیج مظهر مردم سالاری دینی است گفت مردم باید سکانداری کنند و انقلاب اسلامی را حفط نمایند این مردم هستند که مصلحت خود را تعیین می کنند و مسوولان هم باید خدمتگزار آنها باشند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سیاست ها و رویکرد جدید بسیج اظهار کرد: ما اعتلای بسیج را در 4 عرصه دفاع فرهنگ علم و خدمت رسانی پیگیری می کنیم .

سردار غیب پرور در باره اقدامات بسیج در عرصه فرهنگی گفت موضوع راهیان نور تبدیل به یک سرمایه معنوی بزرگ شده که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن بعنوان یک فناوری یاد کردند .

رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره عرصه علمی افزود اگر می خواهیم قوی باشیم باید جامعه ای داشته باشیم عالم و دانش مدار که این قابلیت در کشور ما و جوانان ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعامل با بخشهای مختلف دولت جزو اصول و قواعد کاری بسیج در زمان مسوولان بنده است تاکید کرد به دور خود دیوار نمی کشیم و بارها اعلام کردیم که بسیج آماده کمک به دولت محترم در بخشهای مختلف است .

سردار غیب پرور درباره اقدامات بسیج برای کمک رسانی به هموطنان در مناطق زلزله زده گفت با حضور به موقع بسیجیان پس از وقوع این حادثه بسیج در دو محور کوتاه مدت و بلند مدت اقدامات خدمات رسانی را انجام داده و خواهد داد .

کد خبر 388627

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha