همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت کامل در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برقرار است گفت: نیرو به اندازه کافی و در همه نقاط زلزله زده حضور دارد.

زلزله

به گزارش از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مومنی افزود: به جزء نیروی انتظامی استان زلزله زده ، قرارگاه عملیاتی نیروی انتظامی را در شهرستان سرپل ذهاب راه اندازی کردیم و همه ظرفیت های ناجا از استان های اطراف و مرکز جمع آوری شده و مشغول خدمت هستند.

وی گفت : تامین امنیت مناطق مسکونی و اماکن تجاری و جاهایی که مردم حضور دارند مانند پارک ها و همچنین امنیت کاروان ها و محموله هایی که قرار است توسط متولیان توزیع به دست مردم برسد را فراهم کردیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود : این آمادگی را داریم هر جایی که متولیان توزیع و انتقال محموله های کمک به زلزله زدگان اعلام کنند ، برای همراهی و تامین امنیت آن ها کمک و اقدام کنیم.

مومنی با تاکید بر اینکه با همراهی مردم ، امنیت قابل قبول برقرار است ، گفت: در این شرایط ، مردم مشکلات عمده ای مانند آب ، دارو ، غذا ، چادر و پتو دارند که متولیان با همکاری هم سعی می کنند آنها را رفع کنند.

وی با بیان اینکه در توزیع اقلام میان زلزله زدگان مشکلاتی وجود دارد گفت: نباید به گونه ای این کار انجام شود که برخی افراد فقط یک بار و برخی چند بار این اقلام را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه رخ داد و بیش از همه شهرها و روستاهای سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، دالاهو و اسلام آباد غرب آسیب زد، منطقه ای که حدود 200 هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 388628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha