همشهری آنلاین: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه،هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر خروج علی‌اکبر طاهری از جمع هیات مدیره گرفته نشده است، گفت: قرار است فرادا (دوشنبه ۲۹ آبان) در جلسه با وزیر ورزش تکلیف مشخص شود.

طاهری

محمدرضا حاجی بیگی در گفتگو با مهر، درباره تاخیر در پرداخت مطالبات اعضای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار بود پنجشنبه گذشته، این پول در اختیارمان قرار بگیرد اما برخی مشکلات اداری باعث شده است تا الان نتوانیم این پول را بین بازیکنان و کادر فنی پرداخت کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فکر می کنم بتوانیم ظرف دو روز آینده، این پول را پرداخت کنیم تا بازیکنان با روحیه بیشتری به مصاف پدیده مشهد بروند. اگر بتوانیم این رقم را که توسط سامانه هواداری باشگاه تامین شده است پرداخت کنیم کمک زیادی به مسائل جاری باشگاه می‌کند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان به دنبال بازگشت اسپانسر پیشین این باشگاه است تصریح کرد: چنین صحبت‌هایی صحیح نیست. هنوز آقای طاهری از مرخصی خود بازنگشته تا به دیدار وزیر برود. برخی مسائل، پس از این جلسه مشخص می‌شود. اینکه درباره بازگشت اسپانسر قبلی باشگاه صحبت شده باشد تا آنها بازگردند درست نیست.

حاجی بیگی درباره کمرنگ شدن احتمال بازگشت طاهری به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هنوز هم مصمم هستیم که در این برهه زمانی حساس از آقای طاهری به عنوان مدیرعامل نام ببریم. من فکر می‌کنم ظرف چند روز آینده، تکلیف این موضوع هم مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: اخبار مطمئنی دارم که آقای سلطانی فر هم هیچ جلسه‌ای در خصوص جانشین آقای طاهری نداشته‌اند و فعلا قرار نیست کسی را ببینند. این موضوعات تنها به نظر وزیر ورزش بستگی دارد و نباید به شایعات این چنینی گوش کرد.

کد خبر 389870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha