همشهری آنلاین: انتظارها به سر رسید و ۱۳ سال پس از قسمت اول و در فاصله کمتر از یک سال تا اکران، تیزر تبلیغاتی دنباله کارتون موفق اینکردیبل‌ها منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، در شرایطی که بسیاری از دوستداران انیمیشن‌های سینمایی منتظر آغاز نمایش عمومی «کوکو» هستند، انتشار رسمی نخستین تیزر «اینکردیبل‌ها 2» همه را مشتاق تماشای آن در سالن‌های تاریک کرده است. البته فیلم تابستان سال آینده به سینماها می‌آید و گمانه‌زنی درباره موفقیت یا ناکامی آن در اکران عمومی کمی زود است. با این حال، اگر تماشاگران نسخه اصلی به سینما بروند، باید فروشی میلیارد دلاری در انتظار قسمت دوم «اینکردیبل‌ها» باشد.

براد برد که روی صندلی کارگردانی نسخه اصلی نشسته بود، اینجا هم همان مسئولیت را بر عهده دارد و کریگ تی. نلسن، هالی هانتر و سموئل ال. جکسن به جای شخصیت‌های اصلی حرف زده‌اند. «اینکردیبل‌ها» که در اکران عمومی 630 میلیون دلار فروخته بود، در هفتاد و هفتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار با شکست دادن «شرک2» و «داستان کوسه» از استودیو دریم‌ورکز جایزه بهترین انیمیشن را برد. ضمن اینکه اسکار بهترین تدوین صدا هم به این فیلم رسید.

مدیران پیکسار که امیدی فراوان به موفقیت «اینکردیبل‌ها 2» دارند، تاریخ دقیق اکران آن را در آمریکای شمالی 14 ژوئن 2018 تعیین کرده‌اند. به این ترتیب، فیلم برای رقابت در اسکار 2019 آماده می‌شود و شاید نخستین انیمیشنی باشد که 15 سال پس از قسمت اول توانسته جایزه اسکار را از آن خود کند.

کد خبر 389897

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha