همشهری آنلاین: بایرن مونیخ همچنان در مسیر موفقیت گام برمی‌دارد. مونیخی‌ها هفته ۱۲ بوندس‌لیگا را نیز با پیروزی پشت سرگذاشته و اکنون با ۲۹ امتیاز یکه‌تاز جدول هستند. اشتوتگارت، ماینتس و ولفسبورگ از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

Heinkes
  • اشتوتگارت ۲ - بوروسیا دورتموند یک

پیکارهای هفته ۱۲ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۷ نوامبر / ۲۶ آبان) آغاز شد. تیم بوروسیا دورتموند از بازندگان بزرگ هفته ۱۲ بود. این تیم در دوئل مقابل اشتوتگارت با نتیجه ۲ بر یک از میزبان خود شکست خورد و امتیازهای مهمی را از دست داد. گل پیروزی اشتوتگارت در دقیقه ۵۱ توسط برکالو به ثمر رسید.

  • هرتا برلین ۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۴

یکی از پرتحرک‌ترین و پرگل‌ترین دیدارهای هفته‌ ۱۲ میان تیم‌های هرتا برلین و بوروسیا مونشن‌گلادباخ برگزار شد. مونشن‌گلادباخ مصاف با میزبان پایتخت‌نشین خود را توفانی آغاز کرد و در عرض ۲۰ دقیقه سه بار دروازه حریف را گشود. برلین اما توانست با جنگندگی نتیجه را تا دقیقه ۷۱ به ۲ بر ۳ برساند. رافائل، ستاره‌ برزیلی مونشن‌گلادباخ دقایقی بعد با زدن گل چهارم پیروزی تیمش را قطعی کرد.

  • بایرن مونیخ ۳ - آگسبورگ صفر

چند هفته‌ای است که یوپ هاینکس سرمربی‌گری بایرن مونیخ را بر عهده گرفته است. این تیم از آن زمان تا کنون در مسیر موفقیت گام برمی‌دارد. سرخ‌پوش‌های بایرن مونیخ اين هفته با نتیجه ۳ بر صفر از سد مهمان خود، آگسبورگ گذشتند و اکنون با ۲۹ امتیاز یکه‌تاز جدول رده‌بندی هستند.

بایرن در مصاف با آگسبورگ که بعدازظهر شنبه (۱۸ نوامبر / ۲۷ آبان) در حضور ۷۵ هزار تماشاگر برگزار شد، از هر لحاظ از مهمان خود برتر بود. مونیخی‌ها در ۷۴ درصد از طول بازی مالکیت توپ را در دست داشتند و شمار حملاتشان نیز دو برابر حملات حریف بود. روبرت لواندوسکی با زدن دو گل از سه گل بایرن مونیخ یکی از چهره‌های درخشان میدان بود.

این پیروزی برای یوپ هاینکس نیز رقمی تاریخی به همراه داشت؛ چرا که پانصدمین پیروزی او به عنوان بازیکن و سرمربی در طول فعالیتش در بوندس‌لیگا محسوب می‌شد. هاینکس بزرگ‌ترین موفقیت خود را به عنوان مربی با کسب قهرمانی سه‌گانه به همراه بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۳ جشن گرفت.

  • ولفسبورگ ۳ - فرایبورگ یک

ولفسبورگ نیز از تیم‌های موفق هفته بود. "گرگ‌های ولفسبورگ" پس از هفت تساوی پیاپی توانستند بار دیگر طعم پیروزی را بچشند. یونس مالی، مهاجم ولفسبورگ یکی از چهره‌های برتر این دیدار بود و با زدن دو گل سهم مهمی در پیروزی تیمش داشت.

  • ماینتس یک - اف ث کلن صفر

ماینتس نیز هفته دوازدهم را با پیروزی به پایان برد. این تیم با برد یک بر صفر مقابل اف ث کلن سه امتیاز مهم کسب کرد و فاصله خود با رده‌های پایین جدول را بیشتر کرد. گل طلایی ماینتس در این دیدار را بروزینسکی در دقیقه ۴۴ از نقطه پنالتی به ثمر رساند. کلن تا کنون تنها ۲ امتیاز در ۱۲ بازی کسب کرده و در قعر جدول به سر می‌برد.

  • هوفن‌هایم یک - آینتراخت فرانکفورت یک

پیکار هوفن‌هایم و آینتراخت فرانکفورت پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که با توجه به عملکرد کم و بیش برابر هر دو تیم عادلانه بود. کوین پرینس بوآتنگ در دقیقه ۲۹ فرانکفورت را با ضربه‌ای موفق از نقطه پنالتی یک بر صفر جلو انداخت و "مارک اوت" لحظاتی پیش از پایان بازی گل تساوی را برای هوفن‌هایم به ثمر رساند تا تیمش دست کم یک امتیاز حفظ کند.

  • بایر لورکوزن ۲ - آر. بی. لایپزیگ ۲

یکی از دوئل‌های پرهیجان و پرجنب و جوش هفته ۱۲ میان تیم‌های قدرتمند بایر لورکوزن و آر. بی. لایپزیگ برگزار شد. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. لایپزیگ در حال حاضر با ۲۳ امتیاز (شش امتیاز کمتر از بایرن مونیخ) در رتبه دوم جدول قرار دارد و بایر لورکوزن نیز با ۱۷ امتیاز در رده‌های میانی به سر می‌برد.

  • دیدارهای يكشنبه

رقابت‌های هفته ۱۲ بوندس‌لیگا عصر یکشنبه (۱۹ نوامبر / ۲۸ آبان) با انجام دو دیدار به پایان ‌رسيد که طی آن شالکه میزبان هامبورگ بود كه موفق شد اين تيم را با دو گل به خانه بفرستد و وردر برمن نیز در خانه خود به مصاف هانوفر رفت كه در اين بازي نيز تيم ميزبان با 4 گل از سد هانوفر گذشت.

 

کد خبر 390001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha