مرد جوان وقتی از نمایشگاه فناوری اطلاعات دوبی، ۸ دستگاه گوشی اپل خرید نمی‌دانست هنگام فروش گوشی‌ها در تهران به دام ۲ زورگیر خشن می‌افتد.

متهم

 به گزارش همشهري، 13آبان‌ماه فردي به كلانتري 190مجيديه تهران رفت و به مأموران گفت: در نمايشگاه دوبي 8دستگاه آيفون خريدم و وقتي به تهران برگشتم به بازار رفتم تا آنها را بفروشم اما چون هنوز اين مدل گوشي‌ها وارد ايران نشده بود موفق به فروش گوشي‌ها در بازار نشدم.

براي همين در يكي از سايت‌هاي خريد و فروش كالا آگهي دادم. پس از مدتي شخصي با من تماس گرفت و براي خريد موبايل‌ها با من در ميدان هروي قرار گذاشت. وقتي به آنجا رفتم، 2 نفر درحالي‌كه سوار بر يك خودروي سراتو بودند به سمت من آمدند و خواستند تا براي تأييد اصالت گوشي‌ها به يك مغازه موبايل فروشي برويم.

پس از تأييد و تعيين مبلغ 30ميليون تومان براي گوشي‌ها از سوي مرد موبايل‌فروش، به همراه 2 سرنشين سراتو به سمت بانك حركت كرديم اما ناگهان يكي از آنها با چاقو به سمتم هجوم آورد و ضربه‌اي به دستم زد. او پس از آن هر 8موبايل را سرقت كرد، همراه همدستش سوار ماشين شد و فرار كرد. با اين شكايت، گروهي از كارآگاهان، تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند و با شكايت مشابه ديگري در اين خصوص روبه‌رو شدند.

سرنشينان خودروي سراتو اين بار به بهانه خريد 2دستگاه موتورسيكلت برقي، طعمه خود را كه صاحب مغازه اسباب‌بازي‌فروشي بود شناسايي كرده بودند. مرد فروشنده وقتي موتورها را كه يك ميليون و 600هزارتومان ارزش داشت با پيك فرستاده بود، متهمان با زخمي كردن پيك، ‌دست به سرقت زده بودند. كارآگاهان در گام بعدي از تحقيقات خود پي بردند كه متهمان، خودروي سراتو را اول مهرماه در بلوار فرحزادي سرقت كرده‌اند.

از سوي ديگر مأموران با انجام چهره نگاري موفق به شناسايي يكي از مجرمان سابقه دار شدند. متهم 25ساله مدتي قبل به جرم شركت در نزاع منجر به قتل دستگير شده و پس از مدتي آزاد شده بود. در نهايت متهم 25آبان‌ماه دستگير شد و به اجراي نقشه سرقت و زورگيري با همدستي دوستش اقرار كرد. همين كافي بود تا مأموران همدست وي را نيز دستگير كنند. در همين حال سرهنگ فخرالدين افراسيابي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران گفت: ساير شاكيان مي‌توانند براي شكايت به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 390054

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha