سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: آقای گل فوتسال جهان برای حفظ رکوردش به تیم ملی فوتسال دعوت می‌شود.

Shamsaea

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی گفت: بعد از دعوت دوباره تیم ملی فوتسال برزیل از "فالکائو"، بهترین فوتسالیست و رکورددار گلزنی این کشور برای بازی دوستانه مقابل کاستاریکا، احتمال به خطر افتادن رکورد آقای گلی جهان برای من و فوتسال ایران وجود دارد، به همین علت مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در تماسی از من حمایت کرد.

وی افزود: تاج در تماسی که با من داشت اعلام کرد که شرایطی را فراهم می‌کند تا من در چند بازی ملی حضور پیدا کنم.

تیم ملی فوتسال برزیل در بازی دوستانه مقابل کاستاریکا پنج بر یک به برتری رسید که در این مسابقه فالکائو ۲ بار برای برزیل گل زد و اختلاف خود را با وحید شمسایی در تعداد گل‌های زده، به عدد چهار رساند.
این بازیکن برزیلی پیش از این سه بار از تیم ملی فوتسال کشورش خداحافظی کرده بود.

حسن شمس، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان نيز در اين خصوص گفت: وحید شمسایی در فوتسال و علی دایی در فوتبال نماینده یک کشور ۸۰ میلیونی هستند و همه ایرانیان باید به هر دوی آنان افتخار کنند. رکورد آقای گلی جهان یک رکورد ملی است و به وحید شمسایی و من یا دیگری ارتباطی ندارد.

مربی سابق تیم ملی گفت: من فکر می‌کنم که سرمربی تیم ملی، ناظم‌الشریعه هم با دعوت شمسایی به تیم ملی راضی است، اما متأسفانه رئیس کمیته فوتسال مخالف بازگشت شمسایی است و هرچقدر من و شما و یا حتی دیگران فریاد بزنیم و بگوییم آقای گلی جهان یک بحث ملی، دولتی، غیر انتفاعی و... است، مطمئنم اصلا کفاشیان به این موضوع توجهی نمی‌کند و چرا ما داریم خودمان را خسته می‌کنیم و به نظر من دعوت نکردن وحید شمسایی به تیم ملی بزرگ‌ترین اشتباه است.

 

کد خبر 390116

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha