همشهری آنلاین: امیر جباری در یک نفره و مهدی انصاری و علی حسین‌خانی در دو نفره قهرمان اولین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان شدند.

Badminton

فينال اولین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان بعد از ظهر جمعه (3 آذر) در قسمت یک نفره و دو نفره در تالار اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد و در پایان این مسابقات در قسمت یک نفره امیر جباری به مقام قهرمانی دست یافت و در قسمت دو نفره تیم مهدی انصاری و علی حسین‌خانی مقام قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیدار نهایی قسمت یک نفره بین امیر جباری و محمد چهارمالی برگزار شد که این مسابقه در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ به سود امیر جباری خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی دست یافت، محمد چهارمالی دوم شد و علی باستانی و علی حسین‌خانی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

همچنین دیدار فینال قسمت دو نفره پسران بین تیم دو نفره مهدی انصاری و علی حسین‌خانی و تیم دو نفره امیر جباری و امیرحسین نورعلیان برگزار شد که این مسابقه در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم انصاری و حسین‌خانی خاتمه یافت و اين تيم قهرمان این دوره از مسابقات شد.

تیم دو نفره امیر جباری و امیرحسین‌ نورعلیان دوم شد و تیم‌های دو نفره علیرضا کرمی و علی باستانی و نیما رستم‌پور و سینا جاویدی به مقام سوم مشترک رسیدند.

اولین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در روزهای اول تا سوم آذر ماه جاری و با شرکت ۳۷ بازیکن داخلی و خارجی در تالار اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.

 

کد خبر 390505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha