همشهری آنلاین: تارنمای خبری سیویل جورجیا (Civil Georgia) نوشت: آتش سوزی در هتل لئوگرند واقع در شهر ساحلی باتومی این کشور، جان یک ایرانی و ۱۰ گرجستانی را گرفته است.

یک ایرانی بین ۱۱ کشته آتش سوزی در گرجستان است

به گزارش ایرنا، این تارنمای خبری محلی به نقل از وزیر کشور گرجستان افزود:طبق بیانیه ابتدایی گئورگی گاخاریا وزیرکشور گرجستان در این باره که در 24 نوامبر (3 آذر) منتشر شد، وقوع این آتش سوزی در ساعت 20:01 به نیروهای امدادی گزارش شده و تیم های نجات ظرف 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی درگفتگو با خبرنگاران درباتومی گفت که احتمالا آتش ازطبقه چهارم هتل آغاز شده است.

گاخاریا خاطرنشان کرد: «متاسفانه، تنها راه پله موجود با دود مسدود شده بود و افراد در طبقه هفتم سرگردان شده بودند.»

وی افزود که آتش نشان ها ناچار شدند تا از جرثقیل برای خالی کردن سکنه این هتل استفاده کنند. در ساعت 55 دقیقه بامداد پایان عملیات تخلیه ساختمان اعلام شد.

زال مایکلادزه (Zaal Mikeladze) وزیر درمان و امنیت اجتماعی دولت محلی آجارا، به خبرنگاران گفت که 21 نفر به دلیل عوارض ناشی از استنشاق دود به بیمارستان فرستاده شدند و 18 نفر که 5 نفرشان ترکیه ای و 12 نفر نیز از شهروندان گرجستان هستند، در بیمارستان های باتومی بستری شده اند.

این رسانه گرجستانی در پایان تصریح کرد: گئورگی مارگولاشویلی (Giorgi Margvelashvili) رئیس جمهوری گرجستان و ایراکلی کوباخیدزه (Irakli Kobakhidze) نماینده مجلس این کشور، نیز هرکدام در بیانیه های کوتاهی به خانواده جان باختگان تسلیت گفته و از آتش نشانان برای نجات جان مردم تشکر کردند.

گئورگی مارگولاشویلی ابراز امیدواری کرد که تحقیقات در این زمینه « عامل آتش سوزی را در اسرع وقت شناسایی کند».

کد خبر 390526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha