همشهری آنلاین: مسؤول روابط بین‌الملل حزب الله لبنان اعلام کرد، به اندازه استقامت خود در مقابله با دیکته‌های خارجی آماده برقراری تفاهم با شریکان خود در کشور، انجام گفت‌وگوی واقعی و همکاری با همه هستیم.

حزب‌الله لبنان

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، عمار موسوی، مسؤول روابط بین‌الملل حزب الله لبنان گفت: کسانی که تلاش دارند دیکته‌های خود را به لبنان تحمیل کنند باید دست از این کار برداشته و اعتراف کنند که اشتباه کرده و شکست خوردند.

موسوی در جشن یادبودی که حزب الله در شهرک "حاره الفیکانی" در بقاع ترتیب داده بود، گفت: استعفای غیرمنتظره حریری به اجبار ریاض انجام شد و هدف از آن ایجاد جرقه‌ای بود تا لبنان را به آتش بکشاند و مردم آن را رو در روی هم قرار دهد.

وی مواضع میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان را ستود و گفت: عون در این باره مسؤولیت بزرگی برعهده داشت و ثابت کرد که مرد بزرگی است. اما همه لبنانی‌ها اتفاق نظر دارند آنچه در روزهای اخیر رخ داد برنامه‌ریزی شده و هدفش تسلط بر لبنان و قرار دادن مردمش رو در روی هم بود اما به لطف آگاهی، بینش و صبر بخش اصلی این برنامه را پشت سر گذاشتیم و انشاءالله مابقی این مراحل را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

کد خبر 390645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha