همشهری آنلاین: پلیس تهران اعلام کرد: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته، یک فرد در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا با ریختن بنزین در مقابل ساختمان این باشگاه، آن را به آتش بکشد این در حالی بود که نگهبان ساختمان متوجه این اقدام وی شد و متهم به محض دیدن وی از صحنه گریخت.

پرسپولیس لوگو

 

 


گرشاسبی سرپرست پرسپولیس درباره حمله نافرجام به ساختمان باشگاه گفت: وقتی دوربین‌های مداربسته موجود را بررسی کردیم، به نظر کمی ماجرا مشکوک بود، چرا که فکر می‌کنم مهاجم قصد داشته‌ خودرویی را مقابل باشگاه به آتش بکشد، وقتی در ادامه متوجه می‌شود خودرویی از مقابل به سمتش می‌آید ترسیده و گالن بنزین را همانجا رها می‌کند. وی اضافه کرد: در ادامه نگهبان باشگاه هم که از موضوع مطلع شده برای آنکه آتش به خودروهای اطراف و ساختمان باشگاه سرایت نکند با پا برای خاموش کردن آتش اقدام می‌کند، همین موضوع باعث مصدومیتش می‌شود. نیروی انتظامی پیگیر حادثه است تا ماجرا دقیق روشن شود.

  • عاملان آتش‌سوزی در باشگاه پرسپولیس مشخص شدند

ایسنا نوشت: در حالی که شب گذشته عده‌ای ناشناس به باشگاه پرسپولیس حمله کرده و درب ورودی آن را به آتش کشیدند، اکنون با انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی مشخص شد که این حمله کار گروهی خرابکار ضدانقلاب منتسب با نام «ری استارت» بوده است.

کد خبر 390672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha